2015. augusztus 31., hétfő

Chapter ~ 1.

Na, sziasztok, drágák! Eljött ez a nap is mikor véégre belekezdek az új blogomba jeeej!:D Nagyon sokan a blogspotot választottátok a Facebook csoportban, aminek örültem is meg nem is. A blogspoton nem annyira látszanak a dolgok, mint Wattpadon viszont a blogspot a szívemhez nőtt, úgyhogy itt is írom és Wattpadon is. Ha be szeretnétek nézni Wattpadra oldalt a kis sávban találhattok egy képet, ami a Wattpadhoz vezet titeket, és ha esetleg szeretnétek és könnyebb, akkor ott is Voteolhattok írhattok komit és bekövethettek! Azért itt is kérem azokat a visszajelzéseket, mert az alapján tudom eldönteni, hogy, van –e értelme folytatni a történetet vagy nincs! Nem sokára a rész aljára is teszek ki szavazást és ott is kattinthattok, ha nem vagytok a, szavak embere, de az én kedvemért tessék komizni legalább most, hogy tudjam, megéri –e folytatni! Jó olvasást! All the Love! xx

Hope szemszöge:

- Jake, még egy vodka narancsot! - intettem a haveromnak, aki a pult mögött kezdte a ma esti műszakját.
- Máris szívi! - kacsintott.
Vigyorogva fordultam a barátnőm felé, aki a már tekintélyes mennyiségű alkohol hatására egész jó állapotba került az utóbbi 10 percben.
- Meg keresem a mosdót! - mondta kábán és botladozva a mellékhelység felé indult több-kevesebb sikerrel. Megvontam a vállam, majd ismét a pult felé fordultam. Hirtelen két kezet éreztem meg a csípőmön, ami magával rántott a tömegbe. Az ilyen helyek sötétek, és mindent ellep a füst, amíg téged különböző fények világítanak meg, így a partnerem kilétéről semmit nem tudtam megállapítani, mivel egyáltalán nem láttam az arcát, de abban a pillanatban nem is ez izgatott a leginkább. Erős kezeivel határozottan húzott magához és nyomta fenekem az ágyékához, ahol már érezni lehetett erekcióját. Mozgatni kezdtem a csípőm és még jobban hozzádörgölőztem, ami persze őt még jobban felizgatta.
- Táncolj nekem babe - morogta a fülembe és kezei a hasamra és picivel az alá csúsztak.
Hirtelen magával szembe fordított olyannyira, hogy ajkaink súrolták egymást. Nem tudtam ki ő, de kívántam. Ez lehetséges, hogy az ittlétem kezdetétől elfogyasztott alkohol mennyiség hibája, de abban a pillanatban elvesztettem a józan ítélőképességemet.
- Gyere velem - dörmögte a fülembe és elkapta a kezem.
Felkuncogtam, majd hűségesen követni kezdtem. Kimentünk a parkolóba, majd beültünk a kocsijába. Egy ében fekete telepjárója volt ebből gondolom, hogy valami újgazdag macsó lehet, de engem ez pont nem érdekelt, csak érjünk már oda mihamarabb az úti célhoz. Sötét és kihalt utakon száguldoztunk végig, miközben csendben ültünk egymás mellett. Csak a mellettünk néha-néha elsuhanó járművek hangját lehetett hallani.
- Hová megyünk? - szólaltam meg halkan.
- A hotel szobámba - mondta rekedten, de rám sem nézett.
Tudomásul vettem és az ajkamba haraptam annak gondolatától, hogy mit is fogunk ott csinálni ketten. Mire feleszméltem már a liftben voltunk úton a 20. emelet felé.
Rá emeltem a tekintetem és először néztem bele gyönyörű kék szemeibe és teljesen elvesztem bennük. Kócos világosbarna haja és borostája teljesen elbűvölt engem. Ismerős volt valahonnan, de fogalmam sem volt hogy ki ő. Közelebb léptem, majd a hajába túrtam és megcsókoltam. A lift falának nyomott, fenekembe pedig belemarkolt. Lábaimat a dereka köré fontam és úgy csókoltam tovább. A lift egy csengéssel jelezte, hogy az úti célunkhoz értünk. Kinyílt az ajtó, mi pedig egymás szájára tapadva támolyogtunk el a szobaajtóig. Az ajtóhoz érve berúgta azt és ledobott az ágyra, majd visszament bezárni.
- Mi a neved Szívi? - kérdezte és lekapcsolta a villanyt.
- Hope - dadogtam.
- Szóval Hope...készen állsz életed legjobb éjszakájára?
- Igen! - mondtam és feljebb ültem.
Rám mászott, majd a nyakam kezdte el durván szívni közben kezei a melleimhez vándoroltak és gyengéden markolászták azokat. 
Halkan felnyögtem és az ajkamba haraptam. Kezei a koktélruhám aljához csúsztak, majd feljebb gyűrte és a belső combomat árasztotta el apró puszikkal. Felsóhajtottam és a hajába túrtam. 
A bugyimhoz nyúlt, majd bugyin keresztül kezdett el izgatni, aminek hatására kiszakadt belőlem egy hangos nyögés.
- Ez az babe had halljam a hangod! - morogta és az alsóneműm széléhez nyúlt majd pillanatok alatt lehúzta rólam. Feltérdelt az ágyra, kicsatolta az övét és lehúzta a nadrágját a bokszerével együtt. Csak az árnyékát láttam az ablakon beszűrődő fénynek köszönhetően, ami számomra elég izgató volt. Felém támaszkodott kezei pedig a fejem mellett két oldalt helyezkedtek el. Hirtelen teljes méretével belém hatolt és lökni kezdett. Felnyögtem a fájdalomtól, szemeimet pedig összeszorítottam. Hátába mélyesztettem a körmeim és próbáltam a tempóját felvenni több-kevesebb sikerrel. Nagyokat lökött és gyorsan mozgott, leheletét az arcomon éreztem. Sóhajtozni és nyögni kezdtem alatta, ami őt még jobban felcsigázta és gyorsabban kezdett el tolni.
- Istenem... - sikítottam és abban a pillanatban a gyönyör szétáramlott a testemben, ezzel a végtagjaimat teljesen megbénítva. Hátam ívbe feszült és csak élveztem a pillanatot.
Pár másodperc múlva ő is elment bennem és mélyen, férfiasan felnyögött. Lökött még párat rajtam, majd ledőlt mellém. Lihegésünk töltötte be a szobát és nem mozdult egyikünk sem. Mellkasom szaporán mozgott, belül szinte lángoltam, a szívem pedig őrült tempóban vert. Hangos nevetésekre és kiabálásokra lettünk figyelmesek a folyosóról, mire a mellettem lévő fiú felpattant és felrántott engem is. Összeszedte a ruháimat, majd a kezembe nyomta. Értetlenül álltam és néztem rá, vagyis az alakjára, mert az arcát még mindig nem láttam tisztán.
- Menj be oda! - nyitott ki egy ajtót.
Rám csukta, majd gyorsan felkapta a bokszerét és a nadrágját, majd ajtót nyitott.
- Haver, hát te mit keresel itt? - hallottam egy mélyebb férfihangot.
- Meguntam - válaszolta.
- A nagy Louis Tomlinson megunta a partizást? Na, ne szívass már! -  röhögött fel egy másik hang.
Mi? Mi van? Louis Tomlinson? A One Direction-ből? Na, ne már! Lefeküdtem egy világsztárral? Hope, te akkora hülye vagy! - dorgáltam magam.
Gyorsan felkaptam a ruháim és mikor bezárta az ajtót kiléptem a gardróbból. Igen egy szekrénybe tuszkolt be...
- Menj haza! - mondta.
- Miért nem bírtad elmondani, hogy egy világ sztárocska vagy? - förmedtem rá.
- Semmi közöd hozzá!
- De van, mivel épp az előbb feküdtünk le!
- És? Te csak egy kis ribanc vagy, nem tartozom neked magyarázattal!
- Te meg egy seggfej vagy! - fújtattam és az ajtó felé indultam.
Kinyitottam, majd becsaptam magam után. Dühösen a lifthez siettem, majd megnyomtam a hívó gombot. Pár perc múlva meg is érkezett. Gyorsan beszálltam és a földszintre mentem vele, onnan pedig az utcára és rögtön le is intettem egy taxit. Ez New York előnye. Bárhol, bármikor tudsz taxit fogni.
- A Park Avenue-hoz kérem! - mondtam a sofőrnek mire bólintott.
Csörögni kezdett a telefonom, én pedig bosszankodva kezdtem el keresni.
- Hope, te hol a fenében vagy? - kérdezte Stasy aki látszólag valamennyire már kijózanodott.
- Majd mesélek otthon!
- Én már itthon vagyok, gyere át - mondta majd letette.
Igen Hope Williams ez a te formád. 22 évesen elmész bulizni, majd jól berúgsz és összefekszel egy világsztárral, aki természetesen kidob. Gazdag családból származom, így sosem kellett dolgoznom vagy bármit csinálnom. Anyáék rendszerint nem sokat vannak itthon, így ilyenkor Stasy-vel szabadok vagyunk és bejárhatjuk New York összes szórakozó helyét. Amint megállt a taxi fizettem, majd kipattantam és a barátnőmék házához sétáltam, ugyanis mellettünk laknak. Óvatosan átmásztam a kapun, amit már kiskorunkban is sokszor csináltunk, majd felmásztam a Stasy szobája alatt lévő fán és bekopogtam az ablakán. Pár másodperc múlva kinyitotta, én pedig beugrottam.
- Egy igazi ninja vagyok! - pattantam fel, ugyanis arccal érkeztem a földre.
- Hát persze! - nevetett fel halkan. - Mi van? Hol voltál? - kérdezte és leült az ágyára.
- Egy rohadt jó pasival táncoltam aztán felhívott a hotel szobájába és hát lefeküdtünk...
- Azt a rohadt! És izmos? Helyes? Kedves?
- Izmos és helyes és egy bunkó fasz!
- Aucs - húzta el a száját.
- Simán kidobott azzal a mondattal, hogy én csak egy kis ribanc vagyok!
- Hol az a szálloda? Kiverem a szart is belőle! - pattant fel.
- Stas maradj a seggeden! Nem számít! Végülis jó volt! - haraptam a számba.
- Igen? Jó az ágyban?
- Ilyen még sosem volt velem! Tudja, mit csinál..
- Húha! Ajánlj be akkor engem is! - nevetett fel.
- Ha elmondom ki az, le fog esni az állad!
- Na, mondd!
- Louis Tomlinson!
- Na nee!! Hope, ugye most csak viccelsz? Te lefeküdtél Louis Tomlinsonnal? - visított.
- Kuss, már! - ripakodtam rá.
- Oké, oké befogtam!
- Inkább aludjunk, mert rohadtul elegem van ebből a napból..
- Oké! Jó éjt! - mondta majd eldőlt az ágyán.
Halkan felkuncogtam, majd én is mellé dőltem és pár pillanat alatt álomba merültem…

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett *___* Hamar kövit :D Viszont én nem találtam meg azt hogy hol lehet wattpadon olvasni vagy min...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3 Egy picit később tettem ki, de ott van oldalt egy borító és ha arra rákattintasz az oldalra vezet!:D

      Törlés
  2. Wháó :D Louis egy kicsit bunkó volt a "Ribanc" jelzővel... Siess xx

    VálaszTörlés
  3. Wháó :D Louis egy kicsit bunkó volt a "Ribanc" jelzővel... Siess xx

    VálaszTörlés