2016. január 16., szombat

Chapter ~ 46.

Hope szemszöge:

Reggel kivételesen nem babasírásra ébredtem. Louis felé fordultam, aki még az igazak álmát aludta. Nem volt kedvem megmozdulni, így csak néztem borostás arcát és rózsaszín telt ajkait. 
- Ne bámulj - morogta mosolyogva.
- Jó reggelt szíveem! - bújtam közelebb és egy puszit nyomtam az arcára.
- Neked is bébi.
- Nem sír Blaire - motyogtam.
- Ahogy ismerem a két nőszemélyt, biztos, hogy már rég felöltöztették, sőt meg is etették - motyogta csukott szemmel.
- Az lehet - kuncogtam.
- Jól aludtál? - kérdezte és kinyitotta végre tengerkék szemeit.
- Tökéletesen! Bocsánat, hogy kiszívtam a nyakad - néztem a lilás foltra.
- Szexi voltál, de rohadtul.
- Igen? - haraptam az ajkamba.
- És nem mellesleg visszaadtam - pillantott ő is a nyakamra.
- Nagyon látszik?
- Ahha. De nézz be a takaró alá! - nevetett fel. Végig néztem magamon és apró véraláfutás foltokat fedeztem fel a hasamon.
- Nem vagy százas! - sipítottam fel mire nevetve a párnába fúrta a fejét.
- Az enyém vagy..
- A foltok nélkül is te hülye gyerek!
- De jól esett! - görbítette le a száját.
- Hát esküszöm nincs ki a négy kereked! - simítottam végig a foltokon.
- Ne hisztizz már. Pár nap és nyoma sem lesz! Úgyse hordasz most bikinit!
- Jó, de a nyakam látszik!
- Az nekem is szívem!
- Hihetetlen vagy.. - néztem fel rá.
- Így szeretsz! - ölelt át és megpuszilta az orrom.
- Ez igaz.. - mosolyodtam el.
- Megyek, felöltözök - takartam ki magam.
- Oké - engedett el. Felálltam, majd a szekrényemhez mentem. Kiválasztottam egy fekete cicanadrágot egy fekete bő pólóval, hisz úgyse megyünk sehova. Felkaptam őket magamra és Louis mellé ültem az ágyra.
- Már megint cicanadrágban vagy? Tudod, hogy kikészít.. - húzta a fejére a takarót.
- Van ilyen! - öltöttem rá a nyelvem. Mivel eszembe jutott, hogy a hajammal nem csináltam semmit, bementem a fürdőbe, kifésültem és gyorsan felfogtam. Fogat mostam, majd megmostam az arcom is és úgy döntöttem most nem teszek fel sminket.
- Megnézem Blaire-t - mondtam a még lustizó Lou-nak és kikulcsoltam a tegnap este kulcsra zárt ajtót. A folyosóra kilépve Amelia-ba botlottam.
- Óó Hope látom jó éjszakád volt! - nézett nevetve a nyakamra.
- Rögtön azt veszed észre? - nevettem fel.
- Hát mivel nagy a folt...amúgy Blaire lent játszik a srácokkal!
- Óó oké! Köszi, hogy gondoskodtatok róla!
- Semmiség! Tudtuk, hogy...elfoglaltak vagytok! - kuncogott és leszaladt a lépcsőn. Elmosolyodtam, majd én is lementem a többiekhez.
- Jó reggelt - intettem nekik.
- Neked is! - mondták kórusban.
- Mióta vagytok ilyen korán kelők? - vontam össze a szemöldököm.
- 10 óra van. Amúgy nekem az asszony volt! - tette fel a kezét Liam mire Soph nyakon vágta. Elnevettem magam és felemeltem a babám.
- Anyaa! - kiáltott fel.
- Jó reggelt prücsök! Jól aludtál? - kérdeztem mire bólintott.
- Akkor jó! - tettem le vissza Harry elé játszani.
- Húha Hope, látom nem unatkoztatok az éjjel! - nevetett Harry.
- Ez semmi! - mondtam és felhúztam a pólóm.
- Louis titokban valami vámpírnak képzeli magát? - nevetett Liam.
- Lehetséges.. - vontam vállat.
- Miről van szó? - jött le a vőlegényem felöltözve egy szürke melegítő gatyában és egy fekete pólóban. Iszonyat szexi volt.
- Láttuk Hope hasát - mondta Amelia.
- Már dicsekedsz vele babe? - nevetett.
- Ne is álmodj!
- Azért ő se semmi! - mutatott a nyakára.
- Jézusom! Jó nem akarunk részleteket tudni! - mosolygott Niall.
- Jó reggel hercegnőm! - emelte fel Lou Blaire-t és adott neki egy puszit mire Blaire felkacagott.
- Fel! - gügyögte és felfelé nyújtózkodott. Louis leengedte, majd feldobta mire a kislányom felsikított.
- Óvatosan! - figyelmeztettem, és leültem a kanapéra.
- Bébi intéztem valamit, amire össze kéne pakolnod! - nézett rám Lou.
- Mit? - vontam össze a szemöldököm.
- Majd megtudod.
- Kicsim mennünk kéne anyáékhoz - szólt oda Hazz Amelianak.
- Akkor induljunk! - állt fel a lány.
- Mi is megyünk.. - mondta Liam.
- Srácok délután indul a gépem Dublinba így nem leszek itthon - sóhajtotta Niall.
- Oké érezd jól magad - mosolyodtam el.  Mindenki felöltözött, majd elhagyták a házat.
- Hova megyünk? - kérdeztem Lou-t.
- Kicsit kikapcsolódunk London külvárosában, egy 5 csillagos hotelben.
- Ohh és ezt miért kapom? - léptem hozzá közelebb.
- Mert rohadt nagy paraszt voltam ezekkel a bulizásokkal. Brianat sem kellett volna elhívnom....
- Legalább megtéptem.. - vontam vállat.
- Szeretlek! - csúsztatta kezeit a fenekemre.
- Én is téged - karoltam át a nyakát. Közelebb hajoltam és nyomtam egy rövid csókot a szájára, ő viszont többet akart és lassú táncra hívta nyelvemet.
- Apa! - szólalt meg Blaire mire mosolyogva elváltunk egymástól.
- Mondjad prücsök - sétált oda hozzá és mosolyogva az ölébe vette. Blaire a laptop felé nyújtózkodott mire felnevettem. Tiszta apja..
- Nézzünk valami mesét? - kérdezte Lou mire Blaire hevesen bólogatni kezdett.
- Hát jó! - sóhajtott , majd az ölébe ültette a kislányunkat és a laptopon elindított egy mesét. Melléjük heveredtem és Louis vállára dőltem, aki átkarolt és a pólóm kicsit felgyűrve simogatni kezdte csupasz oldalam. Egy pár percig még nyitva tudtam tartani a szemem, de aztán elnyomott az álom.

•••

- Ajj Louis már úgyis úton vagyunk! Mondd el, hogy hova megyünk! - csaptam a combomra, mint egy hisztis picsa.
- Hotelba.
- Jóó de Londonból ki? Vagy még Londonban?
- Bébii majd megtudod! - nézett rám amolyan *fejezdmárbe* pillantással.
- Blaire az apukád gonosz - fordultam hátra a kislányomhoz, aki már félig álomban volt.
- Lesz jakuzzi?
- Lesz.
- És ha Blaire elaludt jakuzzizunk? - haraptam az ajkamba.
- Ahha.
- És bontunk pezsgőt? - fordultam kicsit felé és kezem a karjára simítottam, ami a váltón pihent.
- Hope így sem bírok magammal, kérlek ne fogdoss - pillantott rám ismét mire felkuncogtam és előre fordultam.

Röpke másfél óra alatt meg is érkeztünk úti célunkhoz, ami egy óriási 30 emeletes 5 csillagos hotel volt. Fogalmam sincs, hol vagyunk, de mindenesetre már nem Londonban. Amíg Louis a londinerrel vette ki a csomagokat, addig én az alvó kislányomat kikötöttem és ölbe vettem. Apró fejét a vállamra hajtotta, karjait pedig a nyakam köré kulcsolta. Tekintetem az iszonyúan magas épület tetejéig vezettem és eltátottam a szám. Ilyenben még akkor sem nagyon voltunk mikor turnéztak a srácok.
- Vigye kérem a parkolóba - hallottam meg Louis hangját, aki épp az egyik idősödő férfinak adta oda a kocsi kulcsot.
- Na, milyen? - kérdezte mosolyogva.
- Csodaszép. És jó magas - néztem újra fel, majd a bejárati ajtóra.
- Na, gyertek! - nyitotta ki előttünk az aranyozott ajtót és beléphettünk a szálloda csarnokába, ami elég sznob és elegáns volt. Mindenhol kiöltözött emberek és londinerek rohangáltak, a plafonon az életemnél is többet érő csillár lógott, a padló pedig vörös szőnyeggel volt borítva.
- Megyek a szobakártyáért, addig ti maradjatok itt - simította meg a karom Lou, majd itt hagyott. Blaire még mindig csöndesen aludt a vállamon így nem is szerettem volna megzavarni őt. Pár perc múlva Lou mosolyogva sétált ide.
- Jól jegyezd meg a csarnok kinézetét babe, mert fentről nem sokszor jövünk le! - nevetett fel.
- Úú oké! - ujjongtam és a lift felé indultam.
- Hol vannak a bőröndök?
- Hát, reményeim szerint a londiner már felvitte őket.
Csengéssel jelezte a lift, hogy már itt van, majd kinyílt az ajtó és mi be is léptünk.
- Hányadik? - kérdeztem.
- 25.
- Oké! - nyomtam meg a gombot. Pár másodperc múlva fel is értünk a megfelelő szintre. A folyosó ugyanazt a dizájnt, adta mint az előcsarnok. Letisztult, elegáns, mégis modern. Pár lépést tettünk csak, és máris egy óriási kétszárnyas fa ajtóval találtuk szembe magunkat. Louis lehúzta a kártyát és kitárta előttünk. Amint beléptünk, eltátottam a szám. Egy óriási nappalival találtam szembe magam, fehér szőnyeggel a padlón. Hatalmas fekete bőr kanapé helyezkedett el a szoba közepén, amivel szemben az ugyancsak óriási falra szerelt tévé lógott.
- Van mindenféle játék! - vigyorgott Lou mikor éppen a tévét tanulmányoztam.
- Azt mindjárt gondoltam! - nevettem fel. Már eléggé elfáradt a karom, ezért Louis kezébe adtam a lányát, így már jobban körbe tudtam nézni. A nappaliban, egy kis sarokban be volt rendezve a konyha, ami bárpulttal és persze mini bárral volt felszerelve, de gondolom mindent rendelni fogunk így nagy szükségünk nincs rá. Bal oldalról a kanapé mellől nyílt kettő ajtó, úgyhogy muszáj voltam felfedezni őket. Amint beléptem, egyből rájöttem, hogy ez bizony a mi szobánk. Az ajtóval szemben egy óriási franciaágy ékesítette a helyiséget, ami annyira puhának és hívogatónak tűnt, hogy kedvem lett volna beleugrani és ki sem kelni úgy 2 napig. A két oldalán LED fényes szekrények helyezkedtek el, amiknek az üveglapjai kéken világítottak. A falon itt is volt egy plazma tévé, az alatt pedig a kedvenc dolgom, a jakuzzi pihent. Kiszökdécseltem a nappaliba, amin Lou jót szórakozott, majd átmentem a másik helyiségbe, ami a Blaire szobája volt. Krém és a barna színek domináltak a legjobban, és a bútorok is ehhez lettek párosítva. Az ajtóba álltam, majd a kislányom felé nyújtottam a kezem, így Louis ide is adta. Óvatosan behelyeztem a kiságyba, betakargattam és behajtva az ajtót kimentem a nappali részbe. Louis-hoz sétáltam és megöleltem.
- Tetszik? - kérdezte.
- Nagyon. Köszönöm.
- Babe, megérdemled. Főleg miután ilyen seggfej voltam.
- Nem voltál seggfej. Tök jól megoldottam a Briana gondot - motyogtam, mire felnevetett.
- Végülis...
- Szívem..Blaire-nek honnan lesz tápszere?
- Van a hűtőben egy csomó.
- Komoly?
- Persze! Csak gondolok a kislányunkra!
- Jó apa vagy - néztem fel rá mire elmosolyodott.
- Na, együnk valamit?
- Farkas éhes vagyok! - mosolyodtam el.
- Akkor mindjárt felhívom a lenti éttermet.
- Oké! 
A bőröndömhöz térdeltem, majd úgy döntöttem valami kényelmesebb cuccba öltözök így kikaptam egy szürke bővebb szabású pólót egy fekete cicanadrággal és a kanapéra huppantam. Bekapcsoltam a tévét és az egyik zenecsatornát kezdtem nézni ahol éppen Selena Gomez-től ment a Good For You.
- Nemsokára hozzák a kaját - mondta Lou és a mini bárhoz lépett kivenni egy üveg vizet.
- Meddig is leszünk itt? - kérdeztem kíváncsian.
- 3 napot.
- Gyere ide! - nyújtottam felé a kezem. Elmosolyodott, majd lehuppant mellém és az ölébe húzott.
- Megyünk majd wellnessezni? - kérdeztem.
- Persze. Ha Blaire felkelt.
- Nem kéne amúgy sokat aludnia, mert este nem lehet majd lelőni.
- Tudom, de nincs szívem felkelteni.
- Nekem sincs - húztam el a szám. Mintha a gyerek hallotta volna a beszélgetésünket, sírni kezdett.
- Csak szóba kellett hozni - nevettem fel, majd felálltam Louis öléből és a gyerek szobájába mentem. Ott ült legörbített ajkakkal és mikor meglátott, felém nyújtotta kezeit.
- Mi a baj kicsim? Nem ismerős a hely, mi? - emeltem fel és nyomtam egy puszit az arcára. Az ajtó felé fordította a fejét és kifelé kezdett mutogatni, így visszasétáltam a nappaliba.
- Tessék, leteszlek apához én pedig elkészítem a kaját - raktam le a csöppséget.
- Jót aludtál hercegnő? - gügyögött neki Lou mire Blaire megrázta a fejét. Elnevettem magam és a hűtőt kinyitva kivettem egy babakaját. Elkészítettem, majd etetőszék hiányában Louis-t használtam annak.
- Kicsim már tiszta trutyi vagyok - szólalt meg rám nézve Lou 5 perc múlva.
- Hát van ilyen! - nevettem és még egy kanállal adtam Blaire-nek. Miután végeztünk, megjött a mi kajánk is, így megvacsiztunk és mindannyian fürdőruhába öltöztünk. Bezártuk a szobánkat és lefelé indultunk a wellness részre. Nem valami sok ember tartózkodott szerencsére lent, így egy csendesebb helyen lepakoltunk és én rögtön belementem a vízbe.
- Adjam? - kérdezte Lou Blaire-vel az ölében.
- Adhatod! - nyújtottam a kezem és meg is kaptam a kis csomagomat. Körülnézett, majd rögtön belém kapaszkodott.
- Foglak szívem! - mosolyodtam el.
- Jövöök! - kiáltotta Lou, majd már csak a nagy csobbanást észleltük Blaire-vel. Egy kis víz érte az arcát, mire sírni kezdett.
- Gratulálok Tomlinson, most miattad sír a lányod!
- Bocsi bébi! - úszott ide és egy puszit nyomott Blaire arcára, aki a vállamba fúrta a fejét.
- Nem akar veled tárgyalni - öltöttem rá a nyelvem.
- Manó ne csináld ezt! - kezdte el csikizni, mire Blaire felkacagott.
- Adjál puszit! - mondta, de a kislány megrázta a fejét.
- Hát te akartad! - vette el, majd a magasba emelte, mire Blaire hangosan felnevetett. Louis megpuszilgatta, majd az ölében helyezte el. Egészen 10-ig lent voltunk a wellness részlegen, majd mivel Blaire eléggé kifáradt, összeszedtünk minden cuccot és felmentünk a szobánkba. Végig szenvedtünk egy elég hisztis fürdetést, etettünk, majd letettük aludni a lányunkat.
- Rendelsz kaját? - kérdeztem.
- Már hamarabb szóltam nekik, hogy minimum éjfélre itt legyen.
- Hű de előre látó vőlegényem van! - csimpaszkodtam a nyakába.
- Látod, látod...nem is tudod, még mikre vagyok képes..
- Kezdem sejteni! - nevettem fel, majd lassan megcsókoltam. Derekamra simította kezeit és simogatni kezdett. Kopogtak az ajtón, ezért muszáj volt elválnunk egymástól. Louis betolta a kajás kocsit és bezárta az ajtót. Mikor megláttam a kedvenc édességem rajta, felcsillantak a szemeim.
- Csokis eper? - vigyorodtam el.
- Az bizony! És egy kis pezsgő.. - emelte fel az üveget.
- Annyira szeretleek! - futottam oda és ismét a nyakába csimpaszkodtam.
- Megyünk akkor a jakuzziba? - kérdezte.
- Persze! - tapsikoltam és a hálónkba indultam. Mivel nem nagyon tudtam kezelni ezt a bonyolultnak tűnő szerkezetet, aminek oldalán ezerféle gomb volt, ezért inkább megvártam Louis-t, aki nem sokkal utánam be is jött. Megnyomott rajta két gombot, a jakuzziban lévő víz pedig lassan bugyborékolni kezdett.
- Úú de király! - csillantak fel a szemeim. Nevetve megrázta a fejét, majd a pezsgőt és a csokis eprekkel teli tálat a jakuzzi szélesebb szélére rakta.
- Remélem, végigalussza az éjszakát a hercegnő - mondta és belemászott a vízbe.
- Szerintem igen. Meleg a víz?
- Ahha - bólintott, leült a szélén elhelyezkedő ülőrészre, két karját pedig feltette a jakuzzi szélére.
- Nem jössz be? - nézett rám felhúzott szemöldökkel. 
- De - vigyorogtam és óvatosan beleléptem, majd vele szembe ültem le.
- Ilyet otthonra is be kéne szerezni - nevettem fel.
- Szeretnéd?
- Hát néha jó lenne egy ilyen gyönyörűségben kikapcsolódni - vizsgálgattam meg jobban.
- Néha tényleg jól jönne.. Kell a változatosság. Nem lehet mindig az ágyon csinálni.. - vigyorodott el perverzen.
- De tudtam, hogy itt fogunk kilyukadni! - kuncogtam fel és a szemeibe néztem.
- Igyunk pezsgőt? - kérdezte és odahajolt, majd a kezébe vette az üveget.
- Ahha csak ne lődd ki egyikünk szemét sem - nevettem fel. Kibontotta, majd kilőtte a dugót és önteni készült, mikor rájött, hogy nincs pohár.
- Jó lesz ez így is - ragadtam meg az üveg nyakát és meghúztam.
- Ez az én csajom! - nevetett fel és ő is meghúzta.
- Egyél is, mert ha berúgsz, nem fogok bírni veled! - mondtam, majd az eperért nyúltam és egyet a szájába tettem.
- Tök finom a kettő együtt!
- Tudom! - öltöttem rá a nyelvem. Lerakta a pezsit, majd közelebb jött és a derekamat megragadva az ölébe fordított.
- Már vártam, hogy így kettesben legyünk. Tudom, hogy otthon is egyedül vagyunk, vagyis egy babával, de itt a srácok sem állíthatnak be bármikor.
- Én is vágytam már erre - mosolyogtam rá és karjaimat a nyaka köré fonva egy hosszú csókot nyomtam a szájára. A csókunk végeztével apró puszikat hagyva haladt egyre lejjebb a mellkasom irányába, amin muszáj voltam felsóhajtani. A tarkóján pihenő kezem a hajába csúszott és megmarkolta barna tincseit. Ha arra gondoltam, hogy pár perc múlva itt a jakuzziban tesz magáévá, ölemben bizsergető, lángoló érzés támadt, ami nem akart csillapodni egy pillanatig sem. Keze a bugyimhoz vándorolt és félrehúzva a vékony anyagot, egy ujját a hüvelyembe dugta, amin jólesően felsóhajtottam. Szemembe nézett és gyengéd puszikat kezdett adni ajkaimra, majd másik ujját is felnyomta, amin muszáj volt felnyögnöm. Nagyot nyeltem és nem tudtam leplezni, hogy mennyire kívánom. Ujjait lassan mozgatni kezdte, én pedig a nyakhajlatába hajtottam a fejem és a vállába haraptam. Felnyögött, kihúzta belőlem ujjait és lehúzta magáról az alsó gatyáját. Meredező férfiassága láttán még jobban beindult a fantáziám és türelmetlenné váltam. Megragadta a csípőm és ő ült le az én helyemre. Elmosolyodtam, lehúztam a bikini alsóm, majd két vállára raktam tenyereim és lassan ráültem erekciójára. Felsikítottam mikor megéreztem, hogy mennyire kitölt. A feszítő érzés a hasamban egyre intenzívebb lett, ezért lassan mozogni kezdtem. Felmorgott, majd hátraszegte a fejét. Állkapcsa tökéletes íve kirajzolódni látszott borostája alól, ennek a látványa pedig teljesen elvette az eszem. Odahajoltam, majd apró puszikkal kezdtem behinteni a nyakát, közben lassan mozgattam a csípőmet. Minden egyes lökésénél felnyögtem, ugyanis érintette a G pontomat. Louis csípőmbe mélyesztette ujjait és határozottabb, gyorsabb lökéseket kezdett diktálni, ennek hatására kicsit felszisszentem. Szemeimbe nézett aggódóan, mire egy biztató mosoly kíséretében az ajkamba haraptam.
- Francba.. - nyögte és ő is emelni kezdte a csípőjét, én pedig már nem bírtam tovább. Az orgazmus pillanatok alatt elért minket. Mindkettőnk teste megfeszült és hurrikánként söpört rajtunk végig a gyönyör. Pihegve a vállára hajtottam a fejem és halkan felkuncogtam.
- Megvan az első jakuzzis szexünk.
- És még mennyi lesz! - lihegte és puszit nyomva a hajamba, lerakott magáról.
Gyorsan visszavette a fürdőnadrágját én pedig a bikini alsómat. Az ölébe ültem és pár milliméterről a szemeibe néztem.
- Mit vigyorogsz? - nevetett fel és átölelt.
- Semmit - hajtottam a vállára a fejem és egy puszit nyomtam a nyakára, amibe beleborzongott. Szeretek ilyen reakciót kiváltani belőle.
- Nem fájt? - kérdezte csendesen.
- Egy pillanatig, mikor gyorsítottál, de aztán rohadt jó volt - nevettem és égő arcomra tettem egyik kezem.
- Sajnálom. Nem akartam - simította meg oldalamat és a homlokomra nyomott egy puszit.
- Semmi baj. Tudom - mosolyodtam el.
- Nem vagy álmos?
- De. Nagyon - vallottam be és lustán pislogtam egyet.
- Na, gyere - támasztotta meg egyik kezével a hátam, a másikat pedig térdhajlatomba tette és menyasszonyfogásban felemelt. Kimásztunk a jakuzziból, majd az ágyra tett és óvatosan lehúzta a bugyim. A bikinim megkötős részéhez vezette kezeit és levette rólam azt is. Tetszett, hogy előtte ilyen kiszolgáltatott állapotban feküdtem. Át törölgetett egy törölközővel és a bőröndömből kiszedte a pizsim.
- Ülj fel - mondta én pedig követtem utasításait. Belebújtatott a pizsipólómba, majd rám adta a többi ruhaneműt is, ami egy tanga és egy rövidnaci volt. Nyomott a számra egy gyengéd csókot és betakart.
- Tudom, hogy romantikus, vagy de nem hittem volna, hogy tudsz ennyire gyengéd lenni - motyogtam rápillantva.
- Én gyengéd vagyok! - nyújtotta rám a nyelvét, mire felnevettem. Végignéztem, ahogyan a fürdőnadrágját átcseréli egy száraz boxerre és befekszik mellém.
- Hogy én mennyire szeretlek.. - sóhajtottam a szemeibe nézve, mire elmosolyodott.
- Én is téged cica - húzott magához közelebb. Lekapcsoltuk a villanyokat és pillanatok alatt elragadott az álom mindkettőnket.

4 megjegyzés:

  1. Szió:)
    Nagyon várom a kövt, eszméletlen lett!

    VálaszTörlés
  2. Szó szoros értelmében maga volt a tökély!❤❤

    VálaszTörlés
  3. Imádtam, a vége olyan megható volt ( Little Things-et hallgattam,szóval érthető xd)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm csajook!!^^ <333

    VálaszTörlés