2016. március 19., szombat

Chapter ~ 55.

Hope szemszöge:

* Egy év múlva * 

Hangos telefoncsörgés töltötte be a kocsit, miközben a pirosnál álltunk.
- Anya, el fogunk késni a bölcsiből! - szólt rám Blaire hátulról.
- Kicsim, nem tehetek róla, hogy apád úgy eldugta a kocsi kulcsot, hogy egy fél órán át kellett keresnem!
- Jó! - forgatta meg a szemét. Három éves, de már úgy viselkedik, mint egy hisztis lázadó tinédzser. Elvettem a telefontartóból a mobilomat és meglepődve vettem észre, hogy Liam hív.
- Igen? - szóltam bele.
- Elfolyt Soph magzatvize!
- Mi? Szülni fog? - ijedtem meg és amint zöldre váltott a lámpa, beletapostam a gázba.
- Ahha!
- Oké. Nemsokára ott leszek!
- Rendben! - vágta rá és lerakta.
- Kicsim, beviszlek a bölcsibe és megyek tovább, oké?
- Jó!
Lefékeztem a bölcsi előtt. Gyorsan leöltöztettem bent Blaire-t, adtam neki puszit és átadtam a gondozónőnek. Amilyen gyorsan csak tudtam, bepattantam a kocsiba és a klinika felé vettem az irányt, ahol én is szültem. Leparkoltam, majd a recepción útbaigazítást kértem és a szülészeti folyosóra rohantam. Kicsit elfelejtettem már a járást. Mikor odaértem, mindenki ott ült.
- Elvitted Blaire-t a bölcsibe? - kérdezte Lou, miközben átölelt.
- El. De végighisztizte az utat.
- Az én lányom! - nevetett fel.
- Liam? - kérdeztem.
- Bent van - válaszolták. Hát igen... Ez a pillanat is eljött. Kilenc hónappal ezelőtt nagy izgalmak közepette jelentették be, hogy kisbabájuk lesz. Nagyon izgatottak voltak, ahogyan mi is. Végre lesz Blaire-nek játszótársa, ugyanis az is kiderült, hogy kislány és Janice Destiny Payne-nek fogják hívni, de csak Des-nek fogjuk becézni. Biztos tündéri kislány lesz.
- Majd meghalok az álmosságtól! - szólalt fel Amelia.
- Én is! - húztam el a számat.
- Hozzak kávét? - kérdeztem.
- Megteszed? - pislogott rám mosolyogva.
- Kér még valaki? - néztem körül. Mindenki megrázta a fejét, én pedig útnak indultam egy kávégép felkutatására. Öt perc sétálás után rátaláltam egyre, így odaléptem és bedobtam a pénzt, majd kiválasztottam a megfelelő italokat. Mikor csipogott, kivettem a két poharat és indultam volna vissza, csakhogy kicsit megszédültem, így nekidőltem a falnak. Már három napja ez van velem. Folyton szédülök és tegnap hánytam is kétszer, de ezt Lou nem tudja, mert csak aggódna. Mikor visszaértem, Amelia kezébe nyomtam a poharat, aki megköszönte. A szülőszobát elválasztó kétszárnyas ajtó mögül hangokat hallottam, majd Liam lépett ki rajta kék műtős ruhában, nagy vigyorral az arcán és egy rózsaszín plédbe csavart kis csomaggal a kezében. Rögtön köré gyűltünk, hogy megcsodálhassuk az új jövevényt. Gyönyörű kis csöppség már most. A szája az anyukájáé azt már most látom és az orra is, a szeme pedig kétségtelenül Payno-é. Ránk pislogott, mi pedig olvadozni kezdtünk.
- Annyira kis édes! - gügyögtem és megfogtam apró kezét, amivel egyből megszorította az ujjamat.
- Az anyukát át toltuk a szobájába, be lehet menni, de nem sokáig - jött ki egy nővér.
- Rendben! - szólt oda Liam és megindult a magán szobák felé. Benyitott egy nagy fa ajtón és megláttuk Soph-t az ágyon feküdni. Ránk mosolygott és nyújtotta a kezét a kislányáért, akit meg is kapott.
- Jaaj, úgy örülök! - borultam a nyakába.
- Minden úgy volt, ahogyan mesélted. Rohadtul fájt!
- Ez már csak ilyen! - nevettem fel.
- Basszus, ne ijesztgessetek már minket! - szólalt fel Stas Ameliara nézve, aki egyetértően bólogatott.
- Jajj, ne finnyáskodjatok már! Megéri! - mosolygott Soph és megpuszilgatta az alvó csöppséget.
- Menjünk, hagyjuk kicsit magukra őket - mondtam.
- Hagyunk pihenni, majd holnap jövünk! - mondta Stas. Elbúcsúztunk, majd kivonultunk a szobából és mindenki ment a dolgára.
- Bébi, te mész haza? - kérdezte Lou.
- Ahha. Te?
- El kell intéznem még pár dolgot.
- Ma te vagy a soros a bölcsiben!
- Tudom! Elhozom! - mosolyodott el, majd kaptam egy rövid csókot és beült a terepjárójába. Én is kinyitottam a kocsit, behuppantam és egy drogéria felé indultam terhességi tesztért, ugyanis meg akarok róla győződni, hogy mi bajom van. Csörögni kezdett a telefonom, amit gyorsan fel is vettem.
- Igen?
- Tíz perc múlva becsapódom hozzátok! Hazz egyedül hagyott! - mondta szomorúan Amel.
- Oké, még boltban leszek, de sietek haza.
- Oké – válaszolta, majd letette. Leparkoltam a bejáratnál, gyorsan besiettem, lekaptam egy tesztet, kifizettem, majd távoztam. Hazaérve már az ajtóban találtam a barátnőmet.
- Hol voltál? – kérdezte, miközben a riasztó kódját pötyögtem be.
- Terhességi tesztet vettem - mondtam ki és gyorsan becsaptam az ajtót magunk mögött, mielőtt felvisított volna.
- Mi vaaaan? - kérdezte öt oktávval feljebb hangon.
- Tegnap hánytam, ma egész nap émelygek és szédülök.
- Ohh. Úú dejóó! - kezdett el pattogni.
- Megyek, megcsinálom. Feljössz?
- Perszee! Asszisztálok!
- Nem kell tartani a tesztet, nyugi! Nagylány vagyok! - nevettem fel.
- De ajj! - görbítette le a száját. Mint Blaire... Amint felértünk, bezárkóztam a fürdőbe és elvégeztem a tesztet, majd a csapra tettem. Három perc van ráírva. Bassza meg! Blaire-nél még öt volt! Így nincs időm gondolkozni sem!
- Jöhetsz! - szóltam ki, mire a barátnőm betört.
- Naa, mizu? - nézett körül. Ez mégis mit reggelizett?
- Három percet várni kell.
- Ohh... Ajj de örülöök! Louis tudja?
- Dehogy tudja. Ha pozitív, akkor ma este elmondom neki.
- Júúj! Csomagold be a tesztet és azt add oda! - tapsikolt.
- Hmm...nem rossz ötlet! - töprengtem el.
- Bébi, megjöttem! - hallottuk meg lentről. Ijedten összenéztünk, majd az ajtóhoz rohantam.
- Szia, szívem! Pillanat és megyek! - kiabáltam le.
- Amel, menj és szórakoztasd! - tuszkoltam ki az ajtón.
- Mi van? Hogy? - kérdezte, de rácsaptam az ajtót. Még van egy perc.
- Louis, néézd ezt a felsőt vettem ma! - hallottam meg a barátnőm hangját mire felnevettem. Ez hülye... Szegényt Louis.. Mikor letelt az egy perc, belenéztem a tükörbe, majd kifújtam magamat. Basszus...akarom én ezt? Lassan felemeltem a tesztet és ránéztem. Pozitív... Mivel digitális, csak annyit írt ki, hogy terhes vagyok. Terhes vagyok? Úristen terhes vagyok! Újra megnéztem és mellé volt írva, hogy 6-7 hét. Ez mi? Kimutatja, hogy mennyi idős? Úristen már 6-7 hetes? Blaire három hetes volt, mikor észrevettem, hogy már nem egyedül vagyok... Megint végig kell csinálnom? A hasamra tettem a kezemet és elfordultam a tükörben, hogy oldalról lássam. Már észrevehető egy nagyon minimális kis domborodás. Én azt hittem túl sokat ettem...
- Bébi, segíts! - hallottam meg Louis-t, ezért gyorsan eltettem a tesztet a szobánkban és lesiettem. Amelia mászkált utána és be nem állt a szája.
- Engem kikészít ez a nő! Mit adtál neki?
- Én ugyan semmit! - kuncogtam fel. Amel rám nézett mire elmosolyodtam és bólintottam.
- Ez aaaz! - kezdett el ugrálni és megölelt.
- Belétek meg mi ütött? - nevetett fel Lou.
- Örülök a babának! – mondta, mire oldalba vágtam.
- Mármint tudod, Des-nek! - javította ki magát az oldalát fájlalva.
- Furák vagytok ti nekem! - nézett rám, majd Ameliára aztán újra rám.
- Jajj bébi, csak izgatottak vagyunk az új családtag miatt! - öleltem meg és a nyakába fúrtam az arcomat.
- Akkor jó - simogatta meg az oldalamat.
- Ha smárolni kezdtek, hányok! - szólalt meg Amelia, mire felröhögtünk.
- Nincs neked valami közöd Styles-hoz? - nézett rá Lou és elengedett.
- Jut eszembe gyerekek....éhes vagyok - sétáltam a hűtőhöz. Kivettem egy doboz joghurtot és tovább nézelődtem. Mivel egyem? Áhh savanyú ubi! Úristen, de megkívántam. Felbontottam a joghurtot, majd kivettem egy ubit, belemártogattam és beleharaptam.
- Kicsim, mit eszel? - hallottam meg Lou hangját. Gyorsan belemártottam az utolsó falatot és megettem.
- Csak joghurtot! - mondtam teli szájjal.
- Ahha...
Dörömbölést hallottunk az ajtó felől, majd beesett rajta Harry és Stas.
- Maciii! - szaladt Amel Harry-hez.
- Hánynom kell - mondtam unottan és kanalaztam még egyet a joghurtból.
- Hope, mikor menjek Blaire-ért?
- Hát...mehetsz most is. Már fél négy van.
- Akkor elmentem! Nemsokára jövünk.
- Oké - válaszoltam.
- Hazz, képzeld.. - kezdte Amelia.
- Amel, befogod a szádat arról! - szóltam rá.
- Ajj! - huppant le a kanapéra. Mint egy három éves...
- Miről van szó? - kérdezte Stas.
- Semmi komoly, de gyere már egy kicsit segíteni nekem a konyhába! - mondtam és magammal rángattam.
- Naa! Mi van?
- Terhes vagyok.
- Hogy mi vaaan? - vigyorodott el.
- Babám lesz. Megint - mosolyodtam el.
- Júúj! - sipította és letapizta a hasamat.
- Nem vagy százas - nevettem fel.
- Nézzél már magadra Williams! - nevetett fel. Hirtelen fájni kezdett a hasam, majd hányingerem lett, és mint akit puskából lőttek ki, rohantam a vécére rókázni.
- Jól vagy? - jött utánam Stas.
- Ahha, csak a szokásos - öblítettem ki a számat és ránéztem.
- Jaaj úgy örülök! - ölelt meg.
- Én is, csak Louis még nem tudja!
- Csinálj neki vacsit és adj át neki babacipőt! Örülni fog!
- Eljössz velem babacipőt venni? Izé meg elvihetnétek Blaire-t este egy kicsit.
- Persze! - nevetett fel. Kimentünk a fürdőből a nappaliba.
- Gyerekek, maradjatok itt, mi elmegyünk pár dolgot venni! - mondta Stas és felvette a kabátját.
- Szeretlek titeket és Amelia, ha kikotyogod, eláslak a kertbe! - néztem rá mire nevetve bólogatni kezdett. Bepattantunk a kocsiba, elszáguldoztunk egy baba boltba, ott vettünk citromsárga színű kiscipőt, mert ugye még a nemét nem tudjuk, majd visszasiettünk a házba.
- Bébi, hol voltál már megint? - kérdezte Lou, míg levetkőztem.
- Anyaaa! - szaladt ide Blaire, akit ölbe is kaptam.
- Csak boltban pár dolgot venni! - pusziltam meg a kislányom arcát.
- Itt vannak a többiek! - mondta és besétált a nappaliba.
- Halihó skacok! - intettem.
- Liam, te hogy hogy nem a kórházban vagy?
- Itthon hagyott valamit és hazajöttem, csak átnéztem ide is.
- Jaaa! - mosolyodtam el és letettem a kislányomat.
- Hope.. gyere - húzott félre Hazz.
- Igen?
- Tudok mindent - vigyorodott el.
- Valahogy sejtettem, hogy nem tudja tartani a száját a barátnőd!
- Különben ki foglalná le Louis-t, míg vacsit főzöl? - nevetett fel.
- Úgy szeretlek titeket! - öleltem meg.
- Áthívtam Liam-ékhez kiságyat szerelni, hogy ne az újdonsült kispapának kelljen! - nevetett fel.
- Olyan jó barátok vagytok! - néztem rá kiskutya szemekkel.
- Nehogy elbőgd magad! - nevetett.
- Tedd tönkre a pillanatot! - kuncogtam.
- Hope! - hallottam meg Lou hangját.
- Igen? - sétáltam oda.
- Megyek kiságyat szerelni.
- Jól van bébi - adtam neki szájra puszit.
- Siess haza! - mosolyodtam el, majd útjára engedtem. A fiúk elmentek, a két lány pedig maradt.
- Akkor vigyem Blaire-t? - kérdezte Stas.
- Ahha!
- Segítsek? - nézett rám Amelia.
- Az jó lenne!
- Na, akkor Blaire, köszönj anyának!
- Szia! Hova megyek? - nézett fel rám.
- Keresztanyával elmentek sütizni, jó? - guggoltam le hozzá.
- Jóó! - kezdett futni a kabátjáért. Elnevettem magamat és felálltam.
- Akkor, sziasztok! - köszönt el Stas, majd megfogta a kislányom kezét és elmentek.
- Akkor kezdjünk hozzá! - csaptam össze a kezeimet és Ameliara néztem.

••• 

Este kilenc óra van, Amelia tíz perce elment, én meg Lou-t várom megterítve és az ajándékkal becsomagolva. Hihetetlenül izgulok. Kíváncsi vagyok a reakciójára. Autózúgást hallottam kintről, majd lépteket és zörgést az ajtónál. Felálltam, majd odamentem és mikor belépett, a nyakába ugrottam.
- Bébi! Mi ez a nagy öröm? - nevetett fel és átölelt.
- Nem örülhetek neked?
- De! – mondta, majd letett és megcsókolt.
- Csináltam vacsit! - sétáltam az asztalhoz.
- Ügyes vagy bébi. A lányunk?
- A keresztanyjával.
- Ünneplünk valamit?
- Öhm...lehet. De gyere, mert már éhen halok! - nevettem fel és leültem. Ő is helyet foglalt, aztán szedett az ételből, ahogyan én is.
- Milyen volt az ágy összerakás? - kérdeztem.
- Párszor földhöz vágtuk az alkatrészeket. Kijöttem a gyakorlatból, pláne, hogy már Blaire rendes ágyat kapott..
- Igen, már nagylány. De sikerült?
- Persze! Örülni fognak!
- Nagyon jó barátok vagytok! - mosolyodtam el.
- Öhm bébi, miért csillog a szemed? - kérdezte furán nézve.
- Na, jó! Nem tudok várni! - pattantam fel, majd az ajándék dobozért mentem, amiben a teszt és a kis cipő volt. Értetlenül nézett rám, majd bontogatni kezdte. Idegőrlő pár másodperc volt. Először kivette a tesztet, aztán a cipőt is és nagy vigyorral rám nézett.
- Babánk lesz? - kérdezte és felállt, majd átölelt. Karjaimat a nyaka köré fontam és a vállába fúrtam az arcomat.
- Nagyon úgy néz ki! - kuncogtam.
- Szeretlek bébi - mondta. Eltoltam magamtól, majd a szemébe néztem.
- Én is téged! - mosolyogtam és lassan megcsókoltam.

5 megjegyzés: