2015. november 21., szombat

Chapter ~ 34.

Hope szemszöge:

*1 hét múlva*

Fáradtan és nyúzottan szálltam ki a taxiból London nagy belvárosában, ugyanis haza lettem száműzve. Az amerikai koncertek közül már csak pár darab van, aztán a srácok is jönnek ide. Amikor már Louis eldöntötte, hogy én bizony el fogom hagyni a turnét megfordult a fejemben, hogy Amerikában maradok pontosabban New York-ban, de mivel Stas most Niall-hez utazott és vele is lesz, ezért fölöslegesnek tartottam ott maradni, meg hát az orvosom is itt van, akihez ma kell mennem vizsgálatra. Az utolsó napok elég durvák voltak. Ez a sok repülés és utazás nagyon megviselt engem és a babát. A lábam, a hátam, a bokám, mindenem fáj és hihetetlenül fáradt is vagyok. Nem aludtam éjszakánként, mert sehogy sem volt jó és a mozgásom is elég akadályozott, ami nem illik bele a koncertek előtti és utáni kapkodásba és felfordulásba. Lou már régóta próbál hatni rám, de igazán csak tegnap bólintottam rá a dolgokra hisz úgyis esedékes lenne a 34. heti ultrahang vizsgálat. Ha belegondolok, hogy ilyenkor már valakinél beindul a szülés, elfog a félelem ugyanis nagyon rettegek, hogy mi lesz, mi fog történni, és hogy minden rendben lesz -e. Lehuppantam a kanapéra és bekapcsoltam a tévét, közben elővettem a telefonom felhívni Lou-t, hogy hazaértem. Bepötyögtem a számát, majd vártam, hogy felvegye.
- Babe! Hazaértél? - szólt bele.
- Igen haza! Épp a kanapén pihenek.
- Jól is teszed! Pihenj sokat és ne aggódj semmi miatt, oké? Két őr lesz a ház előtt, ha valami baj van, nekik szólj! Meg ne szülj nekem jövő hétig!
- Próbálkozom - sóhajtottam és a pocakomra simítottam a kezem.
- Minden rendben? Hosszú volt az út?
- Igen! Jól vagyunk. Hosszú volt, de kibírtam csak az őrök idegesítettek.
- Baby téged már mi nem idegesít? - nevetett fel.
- Ne gúnyolódj! - görbítettem le a szám.
- Oké, befejeztem!
- Na, én is úgy gondoltam!
- Megyek, mert a koreográfus leharapja a fejem! Szia, este hívlak!
- Oké, szeretlek!
- Én is szívem! - mondta, majd letette. Kopogtak az ajtón én pedig összehúztam a szemöldököm és próbáltam felállni. Erősebben kezdtek dörömbölni én pedig ettől csak idegesebb lettem.
- Megyek, már nem kell szétütni azt a rohadt ajtót! - kiabáltam ki. Elfordítottam a zárban a kulcsot, majd a szüleimmel találtam magam szemben.
- Hát ti? - lepődtem meg.
- Nem is örülsz nekünk? - kérdezte anya.
- De, csak meglepődtem! Hogy-hogy itt?
- Beljebb engedsz? - nevetett fel apa.
- Ja, persze - álltam félre így beléphettek. Leöltöztek, majd a nappaliba sétáltak és a kanapém foglaltak helyet.
- Gyanúsak vagytok...csak nem beszéltetek Lou-val? - méregettem őket.
- Hát..felhívott, hogy egyedül vagy.
- Hihetetlen..
- Jól vagy? Minden rendben van a babával és veletek?
- Túl sok volt nekem már ez az ide-oda repülés meg nyüzsgés szóval muszáj volt hazajönnöm. Blaire és én is jól vagyunk! - mosolyodtam el.
- Blaire? - kérdezte apa.
- Igen! Blaire Alicia Tomlinson.
- Áhh gyönyörű név! - tapsikolt anya.
- És hányadik hétben vagy pontosan?
- Ez már a 34. és mennem kell ma a dokihoz.
- 34?? Figyelj kicsim, ha érzed, hogy valami nincs rendben akkor akár az éjszaka közepén is hívj fel nyugodtan!
- Oké anya, de ha szülök, akkor Amerikából nem érsz ide! - kuncogtam fel.
- Lenni kéne veled olyannak, akinek tudsz szólni! - mondta aggódva.
- Nem láttad azt a két őrt a ház előtt?
- De! De olyan kéne, akiben bízol!
- Bízom bennük - mosolyodtam el.
- Jajj Hope csak ne terheld magad és ne idegeskedj, nehogy hamarabb jöjjön a baba!
- Próbálom, csak nagyon hiányzik Louis.
- De hisz még csak ma búcsúztál el tőle! - nevetett fel apa.
- Tudom, de akkor is! Annyira szeretem!
- Édesem olyan jó ezt hallani, hogy boldog vagy és szerelmes! Megmondom őszintén, hogy amikor összejöttetek 2 hónapot jósoltam kb. nektek de.. már 10 hónapja együtt vagytok és babát vártok...örülünk nektek!
- Köszönjük - mosolyodtam el.
- De Louis sokat fog dolgozni nem? - kérdezte apa.
- Most tartani fognak egy kisebb szünetet olyan 1 évet, hogy a szóló karrierjükre tudjanak koncentrálni, szóval sokkal többet lesz itthon és inkább a producerkedéssel és a menedzseléssel fog foglalkozni.
- Ááh! Menedzselés?
- Igen. Alapít egy kiadó céget és tehetséges énekeseket karol fel.
- Ez dicséretes!
- Apa..nem a tárgyaló teremben vagy! - kuncogtam.
- Jó akkor ez nagyon király! - nevetett fel.
- Na, kislányom nekünk rohannunk kell, ugyanis kettőtől van egy megbeszélés és aztán indul a gépünk! Legyél jó és vigyázz magadra! Azonnal hívj, ha van valami!
- Oké anya, menjetek csak!
- Nem leszel egyedül? - kérdezte apa.
- Ha Louis titeket ugrasztott, akkor mindjárt jön szerintem más is - nyugtattam meg.
- Akkor jó! Szia és szeretünk! - pusziltak meg, majd elmentek. Kifújva a levegőm sétáltam a konyhába. Feltettem egy kis teát főni, majd felsétáltam a szobába valami kényelmesebb cuccba bújni. Magamra kaptam egy szürke cicanadrágot és Louis fekete pólóját, amit elloptam tőle. Annyira jó illata van..
Felfogtam a hajam, majd lementem a földszintre. Megízesítettem a teát, kiöntöttem három bögrébe és a kabátom felkapva kimentem az őrökhöz.
- Sziasztok, fiúk! Elég hideg van és gondolom, megfagytok, úgyhogy hoztam nektek forró teát - mosolyogtam rájuk és a kezükbe nyomtam a gőzölgő bögréket.
- Köszönjük Hope! Elég kedves vagy Tomlinson modorához képest! - jegyezte meg a magasabb.
- Ááh Lou-nak vajból van, a szíve csak néha átesik a ló túl oldalára. Heves természetű, de nevelem! - kuncogtam fel.
- Jól teszed! Ráfér! - mondta a másik.
- Na de menj be, mert ha lefényképeznek, és a főnök meglátja, mi kapunk!
- Megyek! - tisztelegtem, majd hátat fordítottam és besiettem. Levettem a kabátom, az akasztóra dobtam és a kanapéra huppantam. Közelebb húztam az üvegasztalt, a lábam ráhelyeztem, a laptopom az ölembe tettem és bekapcsoltam a tévét. Csörögni kezdett a telefonom én pedig unottan nyúltam érte. 
- Tessék! - sóhajtottam.
- Én is örülök neked! Szólj már a házőrzőidnek, hogy engedjenek be - mondta Gemma.
Mosolyogva megforgattam a szemem, kinyomtam a telefont és nagy nehezen felálltam az ülőalkalmatosságról, ami amúgy annyira kényelmes. Kinéztem az ajtón és a bejáratnál Gemm fehér haját láttam megcsillanni a napfényben.
- Fiúk engedjétek be, ő Styles tesója! - kiabáltam mire elálltak előle a lány pedig mérgesen felém indult. Nevetve félreálltam és hagytam, hogy beszáguldjon az ajtón.
- Mi az, hogy nem ismernek meg? Felháborító! - dobta hátra a haját színpadiasan mire felnevettem és megöleltem.
- Ahh de régen láttalak már! Milyen nagy a hasad! - csodálkozott el és megtapogatta.
- Bizony! Örülök, hogy itt vagy! Louis ugrasztott?
- Hát nekem az öcsém telefonált, de neki biztos Louis adta a parancsot! Na mizu? Nem bírtad már velük? - sétált be a nappaliba.
- Fárasztó volt már ekkora hassal bármit is csinálni, meg hát folyton rosszul voltam a repülőút meg a hangos zene miatt - húztam el a szám és lehuppantam, ahogyan ő is.
- Áhh elhiszem...nem lehet könnyű! Hányadik hét?
- Ez már a 34.
- Húha! Már nem sok van! 
- Remélem, kihúzom a 38. hétig.
- Úgy legyen! Akkor már a tökfejek is itthon lesznek! - vigyorgott mire felkuncogtam.
- Jó lenne!
- Hiányzik mi? - mosolyodott el.
- Nagyon - sóhajtottam.
- Már csak két hét!
- Na, köszönöm ez megnyugtató volt! - nevettem fel. Csörögni kezdett a telefonja, ő pedig kihúzta a zsebéből és a füléhez emelte.
- Jó, na, megyek már! - forgatta meg a szemét, majd letette.
- Az egyik türelmetlen barátnőm volt. Beígértem neki egy kávét!
- Menj, csak nekem úgyis dokihoz kell mennem!
- Akkor jó! - állt fel. Én is felküzdöttem magam, megöleltük egymást és kikísértem. Amint bezáródott az ajtó, felvettem a cipőm, majd a bőrdzsekim és kiléptem a házból. A garázsba sétáltam, beültem a kocsiba és a motort felbúgatva kikanyarodtam az utcára, majd elhajtottam. A kórházhoz érve leparkoltam és gyorsan szedve a lábaim a már megszokott emeletre mentem. Az orvosom ajtaján kettőt kopogtam és beléptem.
- Ááh Ms. Williams! Már ennyi az idő? - mosolygott rám.
- Ezek szerint! - tártam szét a karom.
- Jöjjön, már úgyis tudja a járást! - mutatott az ágy felé. Odasétáltam, felfeküdtem rá és felhúztam a pólóm. A hideg trutyi ismét a hasamon landolt én pedig kíváncsian kémlelni kezdtem a monitort, amin pillanatokon belül a kisbabám körvonala jelent meg.
- Itt is van! Ez, ha minden igaz a 34. hét! Esélyes, hogy hamarosan kibújik majd - mondta.
- Még ne! Majd ha hazajön az apukája.
- Ezt sajnos nem tudjuk szabályozni! De..ugye már nem utazgat repülővel?
- Már nem. Ma jöttem haza.
- Eddig sem kellett volna - csóválta meg a fejét rosszallóan mire megforgattam a szemem.
- Nem azt mondta, hogy azt csináljam, ami jól esik?
- De...de a repülés más.
- Tudom, tudom, de már befejeztem.
- Ennek örülök. Kér képet?
- Kérek, persze!
- Oké. Akkor rendben is vagyunk! Jövő héten ugyanitt ugyanekkor - adta oda a törlőt, amivel letörölhetem a zselét. Mire összeszedtem magam, már el is készült a papírokkal és a kezembe is nyomta azokat.
- Köszönöm doktor úr, viszlát! - köszöntem el.
- Viszlát! - intett én pedig kimentem az ajtón. A kórházból kiérve kiszúrtam pár paparazzit így gyors léptekkel sétáltam a kocsihoz. Beültem, majd az anyós ülésre dobtam a mappát és gázt adtam.
Hazaérve a garázsba parkoltam és bementem a házba. Felsétáltam a lépcsőn és a hálónkban ledőltem az ágyra. Lentről meghallottam a Skype hangját. Dühösen fújtattam egyet és lesétáltam.
A kanapéra lehuppanva az ölembe helyeztem a laptopom és mivel a barátom neve állt a kijelzőn fogadtam a videó hívást.
- Babe! Hol voltál? - nézett a kamerába.
- Rohadt nagy ez a ház én meg terhes vagyok. Rakd össze - mondtam unottan.
- Jó, ne harapd le a fejem!
- Oké, bocsánat. Hogy-hogy hívsz? Ott nem éjszaka van?
- Nem! Fél 12 van, ebédidő!
- Jaaa...áhh rossz ez az időzóna különbség..
- Jól vagytok? Minden rendben?
- Jól, de én egyszer kicsinállak Tomlinson! Miért rendeltél ide mindenkit?
- Öhmm...hát hogy ne unatkozz! - vigyorodott el.
- Szörnyű vagy! Az őröknek vittem teát!
- Hope ők nem arra vannak, hogy kiszolgáld őket!
- Ők is emberek!
- Persze hogy azok, de nekik most az a munkájuk, hogy vigyázzanak rád!
- És nem ihatnak meg egy bögre teát?
- Ah..babe felőlem teadélutánt is tarthatsz velük..
- Na, köszönöm! Amúgy voltam a dokimnál!
- És?
- Akár ezen a héten is megszülhetek.
- Mi van?
- 34 hetes vagyok és előfordulhat, hogy hamarabb jön - vontam vállat.
- Várd, meg még hazaérünk!
- Oh, ezt a lányodnak mondd! - nevettem fel.
- Van kép?
- Van! - mosolyodtam el, majd a mappáért nyúltam és a kamera elé nyújtottam.
- Még mindig úgy van, hogy lány? - nevetett fel.
- Nagyon úgy tűnik!
- Akkor jó!
- Meddig maradtok Amerikába?
- Hát van még kettő koncertünk itt, aztán megyünk Olaszországba.
- Úgy hiányzol - sóhajtottam.
- Te is nekem!
- Louis gyere! - kiabált be Liam.
- Mennem kell - húzta el a száját.
- Menj csak nyugodtan. Szia, szeretlek!
- Én is titeket! - kacsintott, majd letette. Kifújtam a levegőm, majd hátradőltem a kanapén. Már előre látom, hogy hosszú lesz ez a két hét. Pár perc gondolkozás után csörögni kezdett a telefonom. Gemma nevét írta ki ezért nagy mosollyal vettem fel.
- 2 perced van, itt vagyok, a ház előtt, megyünk el!
- Van fogalmad róla, hogy mennyi idő míg egy terhes nő felöltözik?
- Jó, akkor 5 perc! - mondta és letette. Elnevettem magam, majd felküzdöttem magam a kanapéról és az emeletre mentem valami értelmes ruhába öltözni. Felvettem egy nagyon világos szűkebb farmert, felülre egy szürke kötött pulcsit, arra pedig egy poncsó szerűséget kaptam és a táskámmal, amibe mindent beledobáltam leszáguldoztam a földszintre. Ott belebújtam a bokacsizmámba és a házat bezárva a Gemm kocsijához léptem, majd beültem.
- Ez több volt, mint öt perc!
- Majd megnézlek terhesen! - öltöttem rá a nyelvem mire felkuncogott.
- Hova megyünk? - kérdeztem kíváncsian.
- Jól esne valami koktél! - tűnődött el.
- Az most nekem is - vontam vállat.
- Na, szuper akkor megcélozunk valami bárt!
- Nem lesz ebből baj?
- Már miért lenne? - nevetett fel.
- Paparazzik.
- Ne stresszelj már ennyit! Nem fogom levezetni a szülésed!
- Elég, ha csak beviszel a kórházba! - kuncogtam. Leparkoltunk egy parkolóban kiszálltunk, majd egy közeli Right nevű bár felé vettük az irányt.
- Hello Jack! - bólintott a pultban álldogáló fickó felé Gemm mire furán ránéztem.
- Mindig idejárunk a csajokkal - vonta meg a vállát. Leültünk az egyik asztalhoz, a pult mögött álló csávó pedig idejött.
- Mit hozhatok a hölgyeknek?
- Két mentes koktélt mindegy, hogy milyen - mondta Gemma.
- Vettem! - mosolyodott el és itt hagyott minket.
- Na és hogy haladsz a fő sulival? - kérdeztem.
- Elég jól! 2 hónap múlva, ha minden igaz végzek!
- Jó hallani! Én, amikor már nagyon a végén voltam halálra stresszeltem magam. Nem is aludtam, csak kávén és energiaitalon éltem!
- Ez megnyugtató! - nevetett fel. Jack megjelent az asztalunk mellett és letette a gyönyörű színes italokat. Megköszöntük és kortyolgatni kezdtük. Fél óra leforgása alatt megittuk, majd elmentünk egyet sétálni, ám amikor már kiszúrtunk több újságírót is úgy döntöttünk, haza indulunk.
- Na, akkor jó legyél, és holnap találkozunk! - állt meg Gemm a házunk előtt.
- Okés! Jó éjt - öleltem át, majd kiszálltam a kocsiból és a bejárathoz indultam, közben üdvözöltem a két őrt is. Bepötyögtem a kódot és a nappaliba érve lerugdostam magamról a cipőt. Felkapcsoltam a villanyokat, bekapcsoltam a tévét és a hűtőhöz sétáltam. Megkívántam a Nutellás kenyeret, ezért kivettem a Nutellát, majd egy kenyérszeletre kenve elkészítettem a vacsorám. A tányérral beültem a tévé elé és az ölembe vettem a laptopom. Nem tudom, hogy Louis gépközelben van -e, de egy próbát megér, ezért megnyomtam a zöld gombot és vártam. Harry-t pillantottam meg a kamerában, aki hülyén vigyorogni kezdett rám.
- Szia Hazz - mosolyodtam el.
- Hello Hope! Ma a nővéremmel töltötted a napot és még nem vagy meghülyülve? Hogy csináltad? - kérdezte szórakozottan mire felnevettem.
- Nem is olyan szörnyű!
- Akkor csak engem tisztel meg a kínzásával?
- Hát lehetséges! - kuncogtam fel.
- Ja, amúgy Louis csajozni van! - mondta, mire ledöbbentem.
- Mi van?
- Harry esküszöm, megöllek! Húzzál a laptopom elől! - hallottam meg Louis hangját és pár pillanat múlva egy párna landolt Hazz fején, aki eldőlt így megpillanthattam a barátom egy szál törölközőben.
- Bocsi babe csak zuhanyoztam - húzta el a száját.
- Harry, ha egyszer a kezeim közé kaplak! - sziszegtem.
- Látnod kellett volna a fejed! - nevetett és kiment a szobából.
- Idióta - morogtam.
- Na, kicsim nyugi!
- Nyugodt vagyok - sóhajtottam és halványan elmosolyodtam.
- Szóval bárban voltál? - emelte fel a szemöldökét.
- Ne mondd, hogy fent van a neten! - kezdtem szenvedni.
- De de! Vezető hír!
- Az hogy elmentem egy bárba?
- Is! Meg az, hogy most már tényleg terhes vagy!
- Oh..már nem tudom eltakarni.
- Nem is kell! Csak szóltam!
- Gondoltam, hogy fent lesz.
- Jól érezted magad?
- Ahha! Gemma szórakoztató társaság!
- Ennek örülök! Blaire?
- Jól van! Most picit mocorog - mondtam, majd a vacsorának szánt ételembe haraptam.
- Most komolyan Nutellás kenyeret vacsorázol? - nézett rám.
- Ezt olyan mondja, aki pizzát szokott? - emeltem fel az egyik szemöldököm mire elnevette magát.
- Igazad van babe nem kötekszem!
- Szerintem sem kéne!
- Nem vagy fáradt?
- De. Megeszem és megyek aludni.
- Oké! Megyek én is! Holnap beszélünk!
- Oké. Szeretlek, jó éjt.
- Én is szeretlek! Jó éjt! - intett mosolyogva, majd lerakta. Sóhajtottam egy nagyot, elfogyasztottam a kajám és mindent lekapcsolva felsétáltam az emeletre. Ott a fürdőbe lépkedtem, megnyitottam a zuhanykabinban a vizet, levetkőztem, majd alá álltam. Röpke 10 perc alatt készen is lettem. Pizsire öltöztem, bebújtam az ágyba, lekapcsoltam a lámpát és 5 percnyi forgolódás után el is aludtam.

4 megjegyzés:

  1. Aaa nagyon joooo 😍😍😍 mikor hozod a kovi reszt?? Varoom es siess 😘😘

    VálaszTörlés
  2. ~Nyuu~
    Louis és Hope annyira édesek, hogy az hihetetlen :D Siess xx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöööm! Imádlak titeket!^^ <33 A kövivel próbálok sietni még nem tudom pontosan mikor jön!:/

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett, nagyon várom a kovit, a szülésre kíváncsi leszek.
    xoxo, Roni♡

    VálaszTörlés