2015. október 4., vasárnap

Chapter ~ 21.

Hope szemszöge:

*2 nap múlva*

Éppen úton vagyunk Doncaster felé, ahol a temetés lesz. Louis öltönyben van, amit ma már másodjára vett fel mivel reggel nem bírtuk visszafogni magunkat. Rajtam egy szűk háromnegyed ujjú combközépig érő ruha van egy fekete magas sarkúval, a hajam pedig kivasaltam és feltűztem.
- Kicsit féltelek. Rohadt sokan lesznek ott és mindenki le fog támadni...nem mellesleg nem így akartalak bemutatni – szólalt meg Louis.
- Most lesz az egyik nagyszülőd temetése te pedig értem aggódsz? Louis ők csak a családod. Minden rendben lesz – tettem kezem az övére mire összekulcsolta azokat.
Igazából marhára be vagyok parázva de van elég baja, nem akarom még terhelni a hülyeségeimmel is.
- Amúgy.. reggel tetszett, ahogy letepertél – vigyorodott el mire hitetlenül megráztam a fejem.
- Máskor is csinálhatod!
- Álmodj Tomlinson! - mosolyodtam el.
Az út további része zenehallgatással telt el, majd már csak azt vettem észre, hogy bekanyarodunk egy utcába ahol a temető van. Már rengeteg kocsi volt itt hisz háromnegyed kettő is elmúlt. Kiszálltunk, majd összekulcsolva a kezeinket a temető kapui felé vettük az irányt. Amint beértünk egy Doncaster feliratot láttunk meg, ami olyan stílusban volt felírva, mint Hollywoodban a Hollywood felirat. Louis a nagy tömeg felé kezdett húzni ahol ott volt Jay, Dan és a lányok is. A két kicsire gondolom, valaki otthon vigyáz.
- Sziasztok, gyerekek! - üdvözölt minket Jay és jól megölelgetett, ahogyan a férje és a lányok is. 
Louis elment köszönni pár rokonnak, de azt mondta, hogy én maradjak itt majd a toron, ami a Jay-ék házába lesz, ott majd megismerkedem pár emberrel.
- Louis hogy reagált? - kérdezte Lottie.
- Hát.. elég hevesen, de sikerült lenyugtatnom és mellette voltam, ahogyan a srácok is.
- Ezt jó hallani. Végre nem piával és bulival oldotta meg a dolgot – forgatta meg a szemét mire elmosolyodtam. Mikor a pap beszélni kezdett Lou is visszaért hozzánk és a kezemet megfogva figyelmesen hallgatni kezdte. Fél óra múlva lement az egész és be kell, valljam elpityeredtem párszor. Persze Louis tartotta magát és vigasztalt végig. A tömeg eloszlott és mindenki a Louis-ék házába indult ahol lesz a svédasztalos fogadás.
- Hogy bírod? Én nem is ismertem és elsírtam magam te pedig fapofával végig álltad – szipogtam egy zsebkendőt elővéve.
- Úgy, hogy férfi vagyok – húzta féloldalas mosolyra a száját én pedig megforgattam a szemeim.
- Az rosszabb, ha benned marad...
- Én tegnap előtt a dühöngésemmel kiadtam, amit ki kellett – vonta meg a vállát.
Lassan az úti célunkhoz értünk. Leparkoltunk, majd kiszálltunk és besétáltunk a házba, ami tele volt emberekkel.
- Louis! Részvétem! - jött ide egy középkorú nő.
- Köszönöm – mosolyodott el.
- Ki ez a bájos lány? - vigyorgott rám.
- Amy ő itt a barátnőm Hope, Hope ő itt anya legjobb barátnője Amy – mutatott be egymásnak minket.
- Ááh szóval rólad áradozott annyit Jay! - mondta mire zavartan felnevettem.
- Áradozott? - kérdeztem.
- Persze! Hogy milyen kedves, okos, csinos lány vagy és hogy Louis most jól választott! - mondta mire legszívesebben ugráltam volna örömömben, de csak diszkréten megköszöntem.
- Na, megyünk tovább Amy! - mondta Lou, majd elhúzott onnan.
- Olyan, mint anyukád! - kuncogtam.
- Ezért legjobb barátnők! - nevetett fel.
- Áh, Louis! És azt hiszem Hope! Örülök, hogy megismerhetlek! - jött ide vigyorogva egy 20 év körüli srác.
- Hope ő itt az unokatesóm James – mutatta be Lou.
- Szia, James! - mosolyodtam el.
- Te csak modellekkel tudsz járni? - nézett Louis-ra mire elpirultam.
- Én nem... – kezdtem.
- De lehetnél az! - kacsintott, majd tovább ment.
- Ő ilyen! Ne is akard feldolgozni! - nevetett mire én is felkuncogtam.
- Elmegyek, hozok valamit inni, oké? - kérdezte Lou.
- Oké – mondtam mire elengedett és elsétált.
- Oh, szia! Mondd, hogy te vagy Hope és most nem égek be! - lépett elém egy szép szőke hajú korombéli lány.
- Én vagyok! - mosolyodtam el.
- De örülök! - borult a nyakamba.
Esetlenül átöleltem bár fogalmam sem volt, ki ő.
- Bess meg ne fojtsd! Még szükségem van rá! - hallottam meg Louis hangját.
- Én csak ismerkedem! - öltötte rá a nyelvét.
- Na, hát azt tudom, hogy te tudsz ismerkedni! - nevetett fel Lou mire a lány is kacagni kezdett.
- Hányszor mondjam el hogy az véletlen volt? - háborodott fel Bess.
- Kicsim, Bess a gyerekkori legjobb barátom és úgy ismerkedtünk, meg hogy eltört a karom! - újságolta mire vigyort erőltettem a képemre. Egy szép lány, aki gyerekkora óta ismeri Louis-t jobban, mint én. Akármennyire gyerekes, féltékeny lettem.
- Hát igen! Ugyanis belém jött bicajjal! - mondta felháborodva a lány.
- Nem mert te jöttél belém! - vitatkozott Lou.
- Ááh Tomlinson javíthatatlan vagy! - rakta csípőre a kezét.
- Na, adj egy csontropogtató ölelést! - tárta szét a karját a barátom mire a szőkeség odasétált és megölelte. Szerintem ez volt életem legkínosabb és legbosszantóbb 10 másodperce. Mikor elengedték egymást elbúcsúzott tőlünk a lány és elment szerencsére.
- Tessék babe, itt az innivalód – nyomta a kezembe az italt, amit megköszöntem.
- Nem vagy éhes? - kérdezte.
- Nem – válaszoltam és az italomba kortyoltam.
- Oké én sem. Azt hiszem, lassan mehetnénk..
- Szerintem is – helyeseltem.
Megkerestük Jay-t, majd elköszöntünk tőle ahogy Dantől és a lányoktól is és kimentünk az autóhoz.
- Na, ezen is túl vagyunk! - kötötte be magát Lou.
- Ja – mondtam és én is utánoztam a mozdulatát.
Beindította a motort, majd kitolattunk és elhajtottunk.
- Na, akkor most elmondhatnád, hogy mi a baj!
- Semmi! - vontam meg a vállam és az ablakon kezdtem kibámulni.
- Látom, hogy baj van! Csöndes vagy!
- Mondom, hogy nincs, semmi bajom Louis légy szíves ne piszkálj! - emeltem fel kicsit a hangom mire döbbenten rám nézett. Hátra dőltem, majd felhangosítottam a rádiót és lehunytam a szemem.
Tudom, hogy rohadtul gyerekes vagyok, és hogy totál felesleges aggódnom, de rosszul esett ez az egész. Oké tudom, ha akart volna, valamit a lánytól már rég járnának és most nem én ülnék itt ezen a helyen, de akkor is sértette a büszkeségem. Éreztem, hogy Louis néha-néha rám néz és kezdtem szégyellni magam. Most temették el a nagyiját én meg itt csinálom a hisztit. Sóhajtottam egyet, majd kinyitottam a szemeim és lehalkítottam a rádiót.
- Sajnálom – ráztam meg a fejem.
- Elmondanád, hogy mi van? - pillantott rám.
- Csak Bess... – kezdtem mire felnevetett.
- Baby te féltékeny vagy? - kérdezte szórakozottan mire fújtattam egyet.
- Nincs semmi szükséged rá! Bess nem az esetem és sosem gondoltam úgy rá! Ő egy haver! 
- Tudom – sóhajtottam.
- Akkor nem duzzogsz már?
- Nem és ahh bocsánat! Most vagy túl egy temetésen én pedig itt hisztizek..
- Igazából kicsit tetszik, mert akkor tudom, hogy féltesz! - vigyorgott.
- Persze, hogy féltelek te idióta! Hisz szeretlek! - néztem rá.
- Én is téged hercegnő! - mondta és egy puszit nyomott a számra.
- És...láttam egy másik szőke lányt, aki azt hiszem Lott-al beszélgetett... – gondolkoztam el mire felnevetett.
- Ő az exem – jelentette ki.
- Oh..
- Kicsim, ha most megint bedurcizol nem viszlek ma este sehova!
- Mert hova megyünk? - csillant fel a szemem.
- Hát persze, hogy nem durcizik – mosolyodott el mire vállba ütöttem.
- Demi Lovato koncert? - nézett rám, mire lefagytam. 
Imádom Demit kiskorom óta óriási rajongója vagyok és egyszerűen csodálatos az a nő. Ő a példaképem.
- Mii? Demi koncert? Mi? Úristeen Louis honnan tudtad?! - kezdtem tapsikolni örömömben mire elnevette magát.
- Vannak forrásaim... – pillantott rám.
- Stasy...
- Talált!
- Kicsacsogta?
- Csak rá kellett kérdeznem és ő már mondta is!
- Szörnyű az a nő! - nevettem fel.
- Milyen gyorsan elfelejtetted Hannaht! - vigyorodott el.
- Kit? - vontam össze a szemöldököm.
- Hát az exem!
- Jó Louis, majd ha New York-ban leszünk, direkt összehozok egy találkozót pár sráccal! - néztem rá fojtott mosollyal ő pedig morcosan nézett vissza.
- Gondolkozom még a koncerten! - húzta fel az orrát.
- Életeem ne már! - kuncogtam fel.
- Akkor ne pimaszkodj!
- Befejeztem! Amúgy nem szeretted volna, hogy a srácok is jöjjenek a temetésre?
- Beszéltem Hazz-al és megkérdezte, de mondtam, hogy tök felesleges mi is hamar eljövünk.
- Így is sokan voltunk! - húztam el a szám.
- Hát, ja!
Este hétre értünk haza a srácok pedig már a lakásban voltak. Igen ők is be tudnak jutni, ami kicsit aggasztó abból a szemszögből, hogy szétszednek mindent. Mikor beléptünk Niall már a hűtőben volt, Harry a kanapén cipővel, Liam pedig kint a medencénél.
- Srácok viselkedjetek már! - ripakodott rájuk Sophia de mindhiába.
- Szerintem tök fölösleges – léptem mellé.
- Hope! Hogy ment? - ölelt meg szorosan.
- Egész simán. Én sírtam, ő nem – vontam vállat.
- Hát ez várható volt. Ő fiú és te is ott voltál..
- Hallok mindent! - szólt ide Louis mire felnevettünk.
- Ti is jöttök Demi koncertre? - kérdeztem.
- Muszáj! - húzta el a száját Liam, aki most lépett be a kertből.
- Kikönyörögtem, mert én is szeretem! - nevetett fel Soph.
- Mi Niall-el nem megyünk! - mondta Hazz.
- Titeket annyira nem érdekel, mi? - kuncogtam.
- Hát nem!
- Szerintem menjetek készülődni! - nézett ránk Soph.
- Oké! - vigyorodtam el, majd Louis kezét megfogva felsétáltunk a lépcsőn.
Gyorsan a szekrény elé álltam, majd kiválasztottam egy fekete topot egy fekete bőrszoknyával, majd a fürdőbe mentem megerősíteni a sminkem, a hajam pedig begöndörítettem. Felvettem a kikészített ruhám meg egy fekete magas sarkút és kész is voltam. Louis egy fehér pólót, egy fekete farmert és egy sötét farmerkabátot vett fel a haját pedig megigazította és már kész is voltunk.
- Bassza, meg nem lehetne kicsit visszafogottabban öltöznöd? - ölelt át.
- Vegyek inkább rövidnadrágot a szoknya helyett? - néztem fel rá.
- Nem kell tökéletes vagy így csak, majd vissza kell fognom magam! - nevetett és nyomott egy rövid csókot a számra.
- Mehetünk? - kérdeztem.
- Menjünk – kulcsolta össze a kezeinket, majd lesétáltunk a többiekhez.
Már csak a Liam Sophia páros voltak itt.
- Ki kocsijával megyünk? - kérdezte Lou.
- Mehetünk az enyémmel...majd ha iszunk, a csajok hazavezetnek! - mondta Liam.
- Oké! - vigyorodott el Lou, majd bezártuk a házat és beültünk a kocsiba.
Mi Soph-al hátra lettünk száműzetve a fiúk pedig előre ültek.
- És mikor kezdődik? - kérdeztem.
- 30 perc múlva! - válaszolt Liam.
- Hidd el nekem amint beértünk, ők el fognak tűnni! - nézett rám Soph.
- Ez nem is igaz! - tiltakozott Lou.
- Mindig ezt csináljátok! Lepasszoltok pár őrnek és elmentek piáért!
- Kicsim kötekedős kedvedben vagy! - nevetett Liam.
- Igen, úgyhogy vigyázz Payne! - fenyegette meg nevetve Soph.
- Húha mik lesznek ott este! - szólalt meg Louis mire felkuncogtam.
Liam lepacsizott vele amin Soph felháborodott. Épségben a stadionhoz értünk. A hátsó ajtót választottuk a bejutásra, mert attól tartottunk, ha elől megyünk, szétszedik a fiúkat. Hátul egy csomó ember ránk köszönt, amit kicsit furcsának tartottam, majd megálltunk egy ajtó előtt amin Demi neve volt.
- Louis.. – szólaltam meg.
- Ne legyél, nagyon lesokkolva mikor meglátod! - nevetett fel én pedig vállba ütöttem. Bekopogtunk, majd egy tessék után beléptünk az öltözőbe. Demi épp a tükör előtt állt és mikor meglátott minket mosolyogva megfordult.
- Sziasztok! Annyira vártalak már titeket! - kuncogott, majd mindannyiunkat megölelgetett köztük engem is én pedig teljesen lesokkoltam. Annyira imádom a hangját és a személyiségét és azt, hogy ilyen erős..
- Hope kicsit le van sokkolva! - nevetett fel Liam mire ráöltöttem a nyelvem.
- A One Directionnél dolgozol, Louis Tomlinson a pasid és te tőlem vagy lesokkolva? - kérdezte nevetve.
- Valahogy úgy! Nagyon régóta vagyok a rajongód és annyira szeretem a számaid és a stílusod!
- Köszönöm drágám! - ölelt meg még egyszer.
- Demi 5 perc! - szólt be egy férfi.
- Mennem kell...menjetek a színpad melletti árokba és remélem élvezni, fogjátok a koncertet!
- Arról semmi kétség! - mosolyodtam el, majd megfogtam Louis kezét és kimentünk.
Megálltunk egy olyan helyen ahonnan jól látunk és elkezdődött a koncert. Louis a hátam mögé jött, majd a hasamon összekulcsolta a kezét és néha-néha puszit nyomott a nyakamba, amin felkuncogtam, mert csikis vagyok. Demi a Heart Attack-el kezdte a koncertet, majd a Neon Light-sal folytatta. Csodálatos volt. Imádom minden számát és kívülről fújom őket így végig énekeltem a koncertet. A végén elköszönt a közönségtől és integetett nekünk, majd lement.
- Mehetünk? - kérdezte Lou.
- Éhes vagyok! - jelentettem ki.
- Én is! - mondta Sophia.
- Akkor menjünk egy mekibe? - kérdezte Liam mire bólogatni kezdtünk. Kimentünk a stadionból, majd kocsiba pattantunk és elindultunk.
- Büszke vagyok rátok srácok! Nem hagytatok ott és nem ittatok! - kuncogott Soph.
- Asszony shh! - mondta pimaszul Liam
- Drágám még egy ilyen felszólalás és a kanapén alszol! - mondta Soph mire Lou-val felnevettünk.
- Szeretleek! - nézett a visszapillantóba Liam mire Sophia kiöltötte rá a nyelvét. Pár perc múlva a mekihez értünk. A Mc Drive-nál leadtuk a rendelésünket, majd miután kiadták leparkoltunk megenni.
- Babe anyukádékat holnap meg kéne látogatni! - mondta Soph.
- Meg, ha már ott vagyunk apukádat is!
- Tényleg! Oké!
- Egy városban laknak? - kérdeztem kíváncsian.
- Ahha! Liam-el kiskorunk óta ismerjük egymást!
- Úú ez tök romantikus! - vigyorodtam el.
- Hát...amúgy nem nagyon tartottuk a kapcsolatot.
- Nekem már amúgy régen tetszett csak ott volt Danielle..
- A régi barátnőd? - kérdeztem.
- Ahha! Akkor még úgy gondoltuk, hogy marad az a felosztás, hogy Dan én, Louis El és Zayn Perrie. Mára mindenki szétment!
- Hát, ja... – mondta Louis.
- Hány évig is voltál El-el? - kérdeztem Lout.
- Bébi, muszáj?
- Nyugi nem fogok féltékenykedni!
- Igaz ma már megvolt a féltékenykedés..
- Mert? - kérdezte Sophia.
- Hát a temetésen odajött egy szép lány és Louis megölelte. Meg ott volt Hannah a másik exe is..
- Uhh..hát meg tudom érteni, hogy féltékeny voltál! - mondta Soph mire a fiúk felmordultak.
- Szerintem induljunk! - nevettem fel.
Miután mindenki elfogyasztotta a kaját, Liam kitett minket otthon mi pedig a kódot beütve be is jutottunk az ajtón.
- Jajj én olyan fáradt vagyok! - rúgtam le a magas sarkúm.
- Hány óra? - kérdezte Lou.
- 1 óra van! Én csak bedőlök az ágyba, majd holnap lezuhanyozok!
- Oké! - mondta, majd felindult a lépcsőn, ahogyan én is.
Kikerestem egy fehérneműt a szekrényből meg egy bő pólót és bedőltem a pihe-puha ágyunkba. Louis levetkőzött alsónadrágra, majd bebújt mellém és leoltotta a lámpákat. Hozzábújtam, majd lehunytam a szemem.
- Jó éjt Lou – motyogtam.
- Jó éjt bébi – mondta, majd szorosabban magához ölelt és elragadott mindkettőnket az álom.

4 megjegyzés:

  1. Nyuuu *_* Valami rohadt csodás lett :D Siess nagyon!! xx

    VálaszTörlés
  2. Helló. Nagyon jó lett, várom a kovit:)

    VálaszTörlés
  3. Szia remelem minel elobb hozod a reszt!:))
    Nagyon tetszett!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönööm! Próbálkozom a mihamarabbi részhozással! xoxo <333

    VálaszTörlés