2015. október 17., szombat

Chapter ~ 23.

*Kényelmesen elhelyezkedtem, majd becsatoltam az övem és lehunytam a szemem. Pár perc múlva sikerült elaludnom.*

- Hölgyem! - ébresztett fel egy női hang.
Kinyitottam a szemem, majd a pakolászó embereket és a stewardess-t láttam meg.
- Leszálltunk - mosolygott rám.
- Köszönöm - motyogtam, majd kikapcsoltam az övem és felálltam. Kicsit megszédültem ezért meg kellett támaszkodnom az egyik ülés karfájában. Miután kicsit rendbe jöttem, kivettem a csomagjaimat és lesétáltam a repülőről. A csarnokba érve keresgélni kezdtem és ismerős arcokat próbáltam felfedezni, de egyet sem láttam. Pár pillanat múlva egy nagy táblát láttam meg, amin a nevem volt. Elnevettem magam, majd a tábla felé kezdtem sietni. A barátnőmet pillantottam meg, aki vigyorgott. Megcsóváltam a fejem, majd odasiettem és jó szorosan megölelgettem.
- Tudod mennyit aggódtam te idióta? - hordott le.
- Bocsesz! - kuncogtam fel.
- Na, gyere! - ragadta meg a kezem, majd eldobta a táblát.
- Stas te normális vagy? Szemetelsz?
- Rosszat tett neked a Londoni úri levegő! - mondta mire megcsóváltam a fejem. 
Mikor kiértünk a kocsihoz, bedobáltam a cuccaimat, majd az anyós ülésre ültem. Végre egy jobb kormányos kocsi!
- Na, mondd! - fordult felém.
- Nem lehetne...
- Nem! Hat órát vártam! Miért vagy itt?
- Ennyire hiányoztam? - nevettem fel.
- Örülök neki, hogy itt, vagy de látom, hogy baj van! A hangodon is hallom! Cseszd meg Hope ismerlek már! - akadt ki mire elkomorodtam.
- Terhes vagyok - pillantottam rá, majd inkább a pulcsim alját kezdtem piszkálni.
- Mi??
- Jól hallottad! - ráztam meg a fejem.
- És ennek melyik oldala a rossz? - nevetett fel.
- Az az oldala, hogy Louis szinte kidobott...
- Mi van? Na, jó én, ha meglátom, megölöm! Kinyírom! Kitépem a nyelvét és rátaposok! Hogy lehet ekkora szívtelen bunkó fasz? - kezdett kiabálni.
- Nem szívtelen és nem bunkó fasz csak hirtelen jött ez neki...
- Ne védd! Hope most rohadtul ne védd! Képes egy terhes nőt, akit állítólag szeret kidobni?
- Nem egészen. Összevesztünk és csúnya dolgokat vágott a fejemhez én pedig eljöttem.
- Akkor is! Emlékszel mit mondtam egy hónapja? Ha összetöri, a szíved letépem a micsodáját!
- De nem fogod - mosolyodtam el.
- Ha azt mondod örömmel! De amíg szereted, nem fogom bántani!
- Akkor sosem fogod bántani...mert én mindig is szeretni fogom. Ő egy csodálatos ember és iszonyúan tud szeretni. Sok szeretetre van szüksége, de ha eltaszít, nem tudok mit csinálni...
- Na, jó! Indulunk a dokihoz!
- Mi?
- Megvizsgál és elmond mindent!
- Végül is Soph is ezt mondta.
- Okos lány! - vigyorodott el, majd beindította a kocsit és elindultunk.
Stas nagynénje nemrég szült így tudtuk kit kell keresnünk. A recepción útbaigazítottak, majd leültünk a váróban ahol rajtunk kívül már csak egy ember volt. Nyílt az ajtó, aki velünk várakozott elvette a papírokat és elment.
- Maguk az utolsók ugye? - kérdezte egy középkorú férfi mosolyogva. 
- Igen mi! Hope Williams vagyok! - fogtam vele kezet.
- Dr. Adams! Fáradjon be!
- Itt megvárlak - mondta Stas mire bólintottam.
- Nos...azt szeretné, hogy vizsgáljam meg?
- Három napja késik és pozitív lett a teszt - közöltem.
- Értem! Feküdjön fel az asztalra és húzza fel a pólóját!
- Rendben - bólintottam és végrehajtottam, amit kért. A hasamra nyomott valami átlátszó hideg trutyit, majd a képernyőt vizslatva hümmögni kezdett.
- Jó hírem van! Ez egy 3 hetes magzat! Gratulálok! - mosolyodott el.
- Öhm köszönöm! - erőltettem mosolyt az arcomra.
- Parancsoljon, törölje, le magáról a zselét addig megcsinálom a papírokat!
Letöröltem magamról a trutyit, majd az orvos mellé léptem, aki ideadta a papírokat.
- Következő vizsgálat egy hónap múlva esedékes ugyanitt!
- Ezzel lehet lesz egy kis gond.. - húztam el a szám.
- Micsoda?
- Egy fiúbandánál dolgozom és utazgatunk ide-oda...egyfajta turné és lehet, a világ másik felén leszek..
- Egy terhes nőnek nem a legjobb életmód..
- Tudom, de muszáj. Tudna valakit ajánlani Londonban? - néztem rá szépen.
- Dr. Kingston személyes jó barátom. Beajánllak nála!
- Köszönöm - mosolyodtam el.
- Szívesen! 
- Akkor...viszlát! - fogtam vele kezet, majd kiléptem.
- Na, mi van? - ugrott elém Stas.
- 3 hetes a baba.
- Úúú keresztanyuka leszeek! - visított fel mire felnevettem.
- Miből gondolod? - vontam fel a szemöldököm.
- Mert szeretsz!
- Az igaz! - bólintottam.
Kivettem a zsebemből a telefont, majd felhívtam Soph-t.
- Hope! Úgy vártam már, hogy hívj! Na, mi van?
- Voltam orvosnál és 3 hetes a baba.
- Huh...
- Louis-val mi van?
- Már kezd józanodni és téged keres, de nem mondtuk még meg neki, hogy elmentél.
- Mondjátok meg...
- És azt is, hogy mi van?
- Ne...azt majd én.
- Oké! Kíméld magad és ne aggódj, vigyázunk rá.
- Megpróbálom! Köszönöm - mosolyodtam el.
- Nincs mit, szia!
Elköszöntem én is, majd letettem.
- Na, mi van? - kérdezte Stas és leparkolt a házuk előtt.
- Már józanodik Louis és most mondják meg neki, hogy New York-ban vagyok szóval valószínűleg hívni fog.
- Nagyszerű! - forgatta meg a szemét.
Felnevettem, majd kivettem a cuccaimat és bementünk a házba. Csörögni kezdett a telefonom és a Louis nevét írta ki. Sóhajtottam egyet, majd lehuppantam a kanapéra és a fülemhez emeltem a telefont.
- Hope! Miért mentél el? Én...
- Mert leordítottad a fejem és azt mondtad, nem kell egy gyerek. Rémlik vagy ezt a kis emlékfoszlányt elittad?
- A srácok beledobtak a medencébe ruhástól. Teljesen józan vagyok - mondta, mire elmosolyodtam.
- Mi lesz velünk Louis? - sóhajtottam.
- Figyelj én gondolkodtam és..szeretlek, nem akarom elszúrni a kapcsolatunkat, mert fontos vagy nekem..
- Ez mind szép és jó de...a babáról mi a véleményed?
- Teljesen idióta vagyok, amiért olyan dolgokat mondtam. Mindig is szerettem volna gyereket...legalább hármat, de ez eddig semelyik barátnőmmel nem jött szóba veled pedig 1 hónapja vagyok. Kicsit beijedtem...
- Szerinted én nem?
- Jó, de te nő vagy...tudod..okos...felelősségteljes...
- Ez így van! De ne nyalj Tomlinson!
- Nem jössz haza?
- Nem tudom...
- Egyáltalán voltál te orvosnál?
- Voltam. 3 hetes.
- Gyere haza!
- Nem. 2 hétig itt maradok, és majd jöttök ide!
- Mi? 2 hét?
- Igen! Gondolkozz addig. Én is azt teszem!
- De...
- Louis..
- Jó. Végül is megérdemlem.
- Ezt jól látod! Na, most megyek!
- Oké, szia! Szeretlek!
- Én is te idióta... - sóhajtottam, mire halkan felnevetett.
Kinyomtam, majd ledobtam a telefont és megdörzsöltem az arcom.
- Megbocsájtottál mi? - tette csípőre a kezét Stas.
- Igen, de 2 hétig itt fogok dekkolni!
- Ennek örülök! - vigyorodott el.
- Na, menjünk meginni valamit? - kérdezte.
- Persze! - pattantam fel, de megint megszédültem és visszahuppantam.
- Jól vagy?
- Igen csak kicsit szédülök..
- Maradhatunk...
- Menjünk! - álltam fel újra, majd az ajtó felé indultam. Kimentünk, majd kocsiba pattantunk és a kedvenc Starbucks üzletünk felé vettük az irányt.


- Egy eper shaket és egy cappucinot kérünk! - adta le a rendelést a pincérnek Stas.
- A számom nem kell? - kérdezte a srác mire Stas felkacagott.
- Azt is mellé csaphatod! - piszkálta meg a haját, majd rákacsintott.
- Gyere már! - kezdtem nevetve az egyik asztalhoz ráncigálni.
- Őrült vagy! - nevettem fel.
- Tudom! - vigyorgott rám. - Na és mesélj! Milyen Louis Tomlinson az ágyban? - könyökölt az asztalra.
- Jézusom Stas! - néztem rá furcsán.
- Mikor lettél te ilyen? Mondd már!
- Hát..gyengéd és rohadt jó! - haraptam az ajkamba.
- Húha hát ez bő volt!
- Jó, na!
- Hölgyeim az italok! - jött ide a srác, majd kacsintott és elment.
- És itt a száma! - lebegtette meg a kis cetlit Stas mire a tenyerembe temettem az arcom.
Csörögni kezdett a telefonom én pedig fel is kaptam.
- Hope! Te mit keresel Amerikában? - szólt bele Lottie.
- Hát, eljöttem...
- Ne már! Louis se mondott semmit!
- Mert kipletykálod anyukádnak!
- Ígérem nem! Tényleg! Milyen barátnő és sógornő vagy?
- Jó, oké elmondom. De ha elszólod, magad én esküszöm, kinyírlak!
- Nem mondom el!
- Terhes vagyok.
- Mii? Nagynéni leszek? Ez az! - kiáltott fel mire elnevettem magam.
- És Louis kicsit hevesen reagált én pedig inkább eljöttem.
- Mi? De ugye minden rendben köztetek?
- Hát majdnem. Most hagyok neki két hét gondolkozási időt.
- Megérdemli, hogy ott hagytad! Remélem nem teremtett le nagyon!
- Nem. Már kibékültünk telefonba.
- Jobb lesz, ha odamegyek. 
- Lehetséges. Ne hagyd, hogy hülyeséget csináljon! Oké?
- Vettem!
- Na, most megyek! Szia!
Elköszönt ő is, majd lerakta.
- Lottie? - kérdezte Stasy.
- Ahha! - ittam bele a shakembe.
- És gondolkoztál már, rajta hogy lányt vagy fiút szeretnél -e jobban?
- Stasy! Ma tudtam meg! Fel se voltam készülve! Szerinted?
- Egy lány jó lenne! Tök stílusosan öltöztetnétek...kis hercegnő lenne!
- Stas itt vagy? - lengettem meg a kezem előtte.
- Mi van? - háborodott fel.
- Három hetes! Vágod? Kb. mint egy borsó!
- Jó, befejeztem!
- Amúgy Niall-nek bejössz! - vigyorodtam el.
- Hogy mi? Honnan tudod? Niall Horan? - tágultak ki a szemei, ami kicsit ijesztő volt.
- Nyugi Stas! Igen Niall Horan és Louis mondta!
- Úúristeen! Akkor azért sms-ezik velem!
- Sms-eztek??
- Ahha...de nem hittem volna...
- Neked bejön?
- Rohadtul!
- Akkor hajrá!
- De, hogy? Segíts már!
- Na, ne! A nagy pasizós Stasy Harris hová tűnt?
- De ő Niall Horan! - emelte fel a hangját mire mindenki ránk kapta a tekintetét.
- Stas maradj már csöndben! - csitítottam le.
Többen elkezdtek nézelődni felénk így inkább felkaptuk a poharakat, majd fizettünk és beültünk a kocsiba.
- Hová? - kérdezte.
- Haza! - dőltem hátra, majd lehunytam a szemeimet...

4 megjegyzés: