2015. október 27., kedd

Chapter ~ 27.

Hope szemszöge:

Reggel arra keltem, hogy Louis mozgolódik alattam. Kinyitottam a szemeim és körülnéztem. 
A nappaliban található tömérdek ablaknak köszönhetően a beszűrődő napfénytől megvakultam ezért nyűgösen visszacsuktam a szemem.
- Elzsibbadt a karom babe - motyogta mire felkuncogtam.
- Szálljak le rólad? - kérdeztem.
- Nem - mondta, majd nyomott egy puszit a hajamba és átölelt.
- Nem nyomom a hasad? - kérdezte.
- Nem - ráztam meg a fejem, majd felültem ezzel leszállva róla.
- Na, mi van te hisztis? - mosolyodott el.
- Semmi - kuncogtam.
- Szóval nem tudsz nélkülem aludni? - vigyorodott el.
- Nagyon nem! - ráztam meg a fejem.
- Hát ez van! - vonta meg nevetve a vállát mire hasba vágtam egy párnával.
- Adj egy csókot! - morogta.
- Ülj fel! - vigyorodtam el.
- De nem bírok!
- Mire valóak ezek? - böktem a kockáira.
- Uhh..öhm ezt ne csináld - nevetett fel.
- Mert? - húztam fel mosolyogva a szemöldököm és megsimogattam a hasát. A kezemre tette a kezét és belekapaszkodva felhúzta magát, majd a számra tapadt. Lassan kezdett csókolni, kezei pedig becsúsztak a pólóm alá és simogatni kezdtek. Mikor kényes helyre ért felnyögtem, ő pedig csak elmosolyodott, de nem húzódott el.
- Mit akarsz Tomlinson? - motyogtam a szájába.
- Békülős szexet! - jelentette ki mire felnevettem.
- Csak szeretnél! - böktem mellkason a mutató ujjammal.
- Babe elvonási tüneteim vannak! - nézett rám tettetett kétségbeeséssel.
- És én vagyok rá a gyógyszer? - húztam fel a szemöldököm.
- Nem. Te a drogom vagy - mosolyodott el, majd megcsókolt. Karjaim a nyaka köré fontam, ő pedig a fenekem alá csúsztatta a kezeit és felállt a kanapéról.
- Mégse vagy olyan gyenge - motyogtam.
- Hát mert te aztán nagyon nehéz vagy! - nevetett fel mire a nyakába fúrtam az arcom. Felcipelt a lépcsőn, majd a szobába érve becsapta az ajtót, hátam pedig annak döntötte miközben lábaim a csípőjét karolták át. Szenvedélyesen számra tapadt minek hatására én a még reggel is tökéletesen álló hajába túrtam és megmarkoltam. Felmorgott, majd az ágyra tett és felém mászott.
- Ez rohadtul beindított - vigyorodott el.
- Mi? Az, hogy meghúztam a hajad? - kuncogtam mire bólintott és leszedte rólam a pizsi pólómat.
Rögtön a nyakamhoz hajolt és gyengéd puszikkal kezdett kényeztetni, amit apró sóhajokkal jutalmaztam. Leerőszakolta rólam a nadrágom is így most már az én testem és az övét is csak egy alsó nemű takarta. Az ajkamba haraptam, ahogyan végig vezettem tökéletes testén a tekintetem, majd a tarkójánál fogva közelebb húztam magamhoz és lassan megcsókoltam. Ágyékát az enyémhez nyomta mire egy apró nyögés szakadt ki mind kettőnkből.
- Ne kínozz! - néztem a szemébe mire elmosolyodott és lehúzta a maradék fehérneműinket is és elkezdődhetett egy kellemes reggel, amit végre kettesben és veszekedés nélkül tölthettünk el.

•••

- Louis? - motyogtam az ágyon feküdve egy szál semmiben.
- Hm? - fordította felém a fejét.
- Anyáék jönnek ebédre - nyögtem.
- Oh, bassza meg! 10 óra van babe!
- Be kéne vásárolni és elkészíteni a kaját - húztam el a szám.
- Vaagy... - húzta el az "a" betűt és megtámaszkodott felettem.
- Kicsim ennyire nem lehet elvonási tüneted! - ripakodtam rá nevetve.
- De egy harmadik menet még belefér! Tudod, testedzés!
- Kicsim - néztem rá mire megforgatta a szemét és ledőlt mellém.
- Ünneprontó - puffogott.
- Ne haragudj máár!- bújtam hozzá.
Adott egy puszit a hajamba, majd sóhajtott egyet.
- Akkor megyünk?
- Hát, muszáj - húztam el a szám és leszálltam róla. Magam köré tekertem a takarót és besétáltam a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam, megcsináltam a reggeli dolgokat aztán sminkeltem, felfogtam a hajam és kiléptem a fürdőből ezzel átengedve Louis-nak. A szekrény elé álltam, majd egy 10 perc gondolkozás után felkaptam egy világos farmert egy kötött pulcsival, ami alá egy rövid ujjút vettem, felhúztam a cipőm és készen is voltam. Louis is elkészült, majd lesétáltunk a nappaliba, felkaptuk a kabátunkat és kimentünk a kocsiba.
- Hova? - kérdezte és kinyitotta nekem az ajtót.
- Úriember! - kuncogtam fel és adtam a szájára egy puszit.
- Amúgy valami bevásárló központba - jelentettem ki mire bólintott és becsapta az ajtót.
Megkerülte a kocsit, ő is bepattant és elindulhattunk. 20 perc múlva már az üzlet sorai között a barátomat a bevásárló kocsiban tolva sétálgattam.
- Úú csoki! - nyúlt a polchoz mire rácsaptam a kezére.
- Anyáékat nem etethetjük csokival! Inkább azt nézd, mit vegyünk az ebédhez!
- Mit akarsz főzni? - nézett rám felhúzott szemöldökkel.
- Spagetti! Könnyű és gyors!
- Áh, oké! Akkor kell tészta meg ilyenek!
Bólintottam, majd elindultam a sorok felé. Beledobáltunk mindent, ami kellett meg pár dolgot, ami nem kellett csak Lou kihisztizte magának, majd kifelé indultunk a szatyrokkal, amiket persze Louis vitt, mert én nem emelhetek nehezet. Bepakoltunk a kocsiba, majd beültünk és haza kocsikáztunk. A házba beérve leöltöztünk és a konyhába siettünk.
- Elküldted anyának a címet? - kérdeztem.
- Ahha!
- Akkor jó - mosolyodtam el. Gyorsan hozzáláttam a spagetti készítéshez, ami 1 óra múlva kész is lett.
- Mennyi az idő? - kérdeztem Lou-t aki egész végig a laptopján dolgozott ugyanis dalt kell írniuk.
- Mindjárt dél - jelentette ki.
- Megyek, átöltözök! Te maradsz így?
- Ahha!
Felfutottam az emeletre, majd felkaptam egy olyan pólót, amiben kevésbé látszik a még kicsi pocakom és leszáguldoztam a lépcsőn.
- Sikerült valamit írni? - huppantam le Louis mellé.
- Nem sok mindent - húzta el a száját.
- Menjetek át a két sráccal mondjuk Hazz-hoz és írjatok, addig mi lányok elfoglaljuk magunkat!
- Holnap szerintem úgy lesz! - mondta, majd megcsókolt. Csengettek ezért felpattantam és mentem ajtót nyitni. A szüleimet láttam, meg akiknek a nyakába ugrottam. Louis a hátam mögé jött azután apával kezet fogott anyát pedig megölelte.
- Gyertek beljebb - álltam félre az ajtóból.
Bejöttek, majd leöltöztek és körülnéztek.
- Ez igen! Gyönyörű ház! - dicsérte meg apa mire Louis-ra mosolyogtam.
- Tényleg! Gondolom nem volt olcsó! - mondta anya mire felkuncogtam.
- Hát nem igazán - mosolyodott el Louis.
- Anya csináltam ebédet gyertek, üljetek le - terelgettem őket az asztalhoz.
Miután helyet foglaltak Louis-val kiszolgáltuk őket és mi is leültünk velük szembe.
- És? Hogy hogy itt vagytok? - kérdeztem és egy falatot a számba tettem.
- Hát.. most ide hívott minket az a cég, aminél vagyunk. Lesz egy tárgyalás, amin részt kell vennünk apáddal.
- Áhh értem!
- De meséljetek gyerekek ti! Most nincs turné?
- Most kaptak a srácok két hét szünetet ezért itthon vagyunk.
- És Stasy? Hallottam, hogy ő is Londonban van - szólalt meg apa.
- Hát, ő igazából most Niall miatt jött. Kialakulóban van náluk a dolog!
- Ohh ez nagyszerű! Látod milyen jó hogy beajánlott téged apád?
- Igen anya! Ezt azért nem kell mindig az orrom alá dörgölnöd! - nevettem fel.
- Azért milyen szerencsés vagy! Nem mindenkinek van egy világsztár barátja!
- Hát igen. Tényleg az vagyok! - néztem Lou-ra aki az asztal alatt összekulcsolta a kezeinket.
Elfogyasztottuk az ebédet, majd a nappaliba mentünk és anyáékat leültettük a kanapéra, mi Louis-val pedig velük szembe a fotelbe ültünk le.
- Igazából el szeretnénk nektek mondani valamit - néztem rájuk.
- Nyugodtan! - mosolyodott el apa.
- De ígérjétek meg, hogy tiszteletben tartjátok ezt a helyzetet és nem fogtok kioktatni!
- Kislányom mondjátok már! - sürgetett anya.
- Babát várok - haraptam az ajkamba és az arcukat kezdtem figyelni. Apa eléggé elkomorult anya pedig póker arccal figyelt.
- Mondjatok már valamit légy szíves! - kérleltem őket.
- Nem hittem, hogy ilyen felelőtlen vagy - jelentette ki apa.
- Kislányom ezt ... gondolom nem terveztétek.
- Nem anya nem terveztük, de már nagyon várjuk, és ugyanúgy fogjuk szeretni, sőt jobban!
- És arra nem gondoltál Hope, hogy ha megun téged Louis, akkor mi van? Ha egy énekesnővel vagy modellel megcsal? 4 hónapja vagytok együtt! Ha elhagy, a nyakadon marad a gyerek! - kelt ki magából apa mire elkerekedtek a szemeim. Hogy mondhat ilyet? Neki támogatnia kéne.
- Rob én szeretem Hope-t és nem fogom elhagyni vagy megcsalni! Igaz hirtelen jött a gyerek, de felelősséget tudok vállalni értük, mert szerelmes vagyok a lányodba! - mondta Louis, amin teljesen meghatódtam és amint láttam anya is.
- Robert hagyd őket! Bízz bennük! Ez a fiú szereti a lányunkat és lesz egy unokánk! - tapsikolt.
- Jó...nekem még idő ezt elfogadni! Menjünk szerintem!
- Jajj de nehéz eset vagy! Jó menjünk! - forgatta meg a szemét anya és ránk mosolygott.
Felöltöztek, majd anya megölelgetett minket és elmentek.
- Túl vagyunk rajta - dőltem le a kanapéra.
- Ja - mondta Louis, majd felment az emeletre.
Lehunytam a szemem, kifújtam a levegőm és utána mentem. Benyitottam a szobánkba és megláttam az ágyon telefonozni.
- Kicsim, mi a baj? - kérdeztem és leültem mellé.
- Apád utál engem! És meg is értem. Teherbe ejtettem a lányát..idióta vagyok!
- Szóval szerinted idióta, vagy amiért babánk lesz? Hát tényleg idióta vagy Tomlinson! - vágtam a fejéhez, majd kimentem a szobából le a nappaliba. Ledőltem a kanapéra és lehunytam a szemem. Már megint ott lyukadunk ki, hogy látom rajta, hogy rossz ötletnek tarja ezt a baba dolgot. Miért nem tud örülni neki, ahogyan én? Nekem kell szenvednem ezzel a gyerekkel és mégis ő játssza el a hattyúk halálát. Éreztem, hogy valaki leül mellém, de nem nyitottam ki a szemem.
- Szívem sajnálom, amit mondtam. Tudod, hogy hülyeségeket beszélek néha! - szólalt meg Lou. Nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet ezért nem is szólaltam meg.
- Hope lennél szíves rám figyelni?
- Nem - jelentettem ki még mindig csukott szemmel.
Sóhajtott egyet, majd felállt és résnyire kinyitott szemmel láttam, hogy a konyhába megy.
- Muszáj, leszek megenni a kedvenc csokid, amit most vettünk - sóhajtott mire kipattantak a szemeim és odasiettem hozzá.
- Add ide! - nyűgtem de a magasba emelte így nem értem el.
- Ha nem fogsz haragudni! - nézett rám szórakozottan.
- De! - raktam karba a kezem és durcásan ránéztem. Nevetve magához húzott, majd nyomott egy puszit a számra.
- Engedj el! - ütögettem meg a mellkasát.
- Ne nyávogj! - vigyorgott.
- Jó akkor..térdelj le!
- Már megint? - nézett rám szenvedve.
- Igen! - vigyorodtam el.
Megcsóválta a fejét, majd letérdelt és megfogta a kezem.
- Bocsánat, amiért azt mondtam! Nem akartam, csak mérges voltam!
- Oké most már kérem a csokit!
- Asszony! Én itt letérdelek meg bocsánatot is kérek téged meg a csoki érdekel? - durcizott be.
- Igen! - kuncogtam és kivettem a kezéből.
- Jól van! - húzta fel az orrát, majd a nappaliba ment.
Kibontottam a csokit, majd ettem belőle és a kezembe véve a nappaliba lépkedtem.
Lou a telefonját nyomogatta én pedig leültem mellé és az orra alá dugtam a csokit mire elnevette magát.
- A csokival akarsz kiengesztelni? - kérdezte vigyorogva.
- Ahha! - bólogattam hevesen.
- Ez is elég jó, de nekem te kellesz!
- Háát az most nem fog menni! - öltöttem rá a nyelvem.
- Gonosz! - mondta, majd elvette a csokit és enni kezdte.
Zörgést hallottunk kintről, majd nyílt az ajtó és a kis csapatunk sétált be, azaz a három fiú és a két lány Soph és Stas. A csajokat megöleltem Louis pedig lepacsizott a fiúkkal.
- Összejöttetek már? - kérdeztem meg Stas-től mire felnevettek és a barátnőm Niall-be kapaszkodva bólogatni kezdett.
- Jajj úúgy örülök! - visítottam és a nyakukba borultam.
- Elmondtátok anyukádéknak a babát? - kérdezte Soph.
- El! Anya örült apa nem - húztam el a szám.
- Majd megbékél! - vigyorodott el.
- Remélem! Na de ti hol jártatok?
- Ma Liam-el apánál voltunk aztán átmentünk Hazz-hoz ott találkoztunk Niall-el és Stasy-vel aztán idejöttünk!
- Ááh! Jól tettétek! Van még spagetti, ha kértek! - huppantam le a kanapéra ám mire a mondat végére értem a szöszke már el is tűnt.
- Valaki piát? - kérdezte Louis, amire a srácok feldobták a kezeiket. A csajokkal megforgattuk a szemünket, majd úgy döntöttünk, felvonulunk a szobába.

5 megjegyzés:

  1. ~Nyuu~
    Szóval!
    Megint nagyon jó lett! :D
    Szerintem Hope apukája egy kicsit túlreagálta a helyzetet...
    Klasszikus kibékítés :D
    Én is rögtön megbocsátok valakinek, hogyha csoki van nála :D Főleg ha oreos :3
    Siess xx
    Ui:Nagyon örülök Ni-nek (aki egyben a kedvenc tagom) és Stasy-nek :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönööm!:3 Igen én is általában megbocsájtok mindenkinek ha csokival zsarol!:D Sietek! <3 xx

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Nagyon király lett a resz, remélem Hope faterja megbekel. Tukon ulve varom a kovit!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó rész lett! Gyors, izgi, tartalmas és hosszú is :3
    A kövi is ilyen legyen -> nem lesz nehéz. :)
    xoxo, RS

    VálaszTörlés
  5. Ahh úúgy imádlak titeket! Köszönööm! *www* <333

    VálaszTörlés