2015. szeptember 15., kedd

Chapter ~ 14.

Hope szemszöge: 

- Hope, itt van mindened? - kérdezte Louis a hotel aulájában.
- Ahha!
- Jó, én még visszaszaladok a laptop töltőmért – mondta, majd belépett a liftbe.
Sóhajtottam egyet, majd leültem a bőröndömre. Ma van az indulás napja és fél kilenc lesz 5 perc múlva. Ez nekem is meglepő, hogy a fiúkat sikerült összekaparni, de mivel a két csaj, Lottie és Gemma hamarabb indultak repülővel, ezért hamarabb is kellett felkelniük, amivel a srácokat is sikeresen ráncba szedték. Ők már nem tartanak velünk az utolsó amerikai állomáson, így hazamennek.
Ahogy körbenéztem 3 álmos szempárra találtam magam szembe és egy Sophia-val aki csillogó szemekkel itta a Starbucksos kávéját.
- Lányok ez igen! Örülök, hogy sikerült összeszednetek a srácokat! Tomlinson hol van? - állt meg előttünk Preston és miután végzett a monológjával körbenézett.
- Fent hagyta a töltőjét, mindjárt jön – mosolyogtam rá.
- Ajánlom neki, hogy az a mindjárt 2 percen belül legyen! - morogta.
- Hol a busz? - kérdeztem.
- A parkolóban vár rátok, de egyszerre kell kimenni, mert sok rajongó van kint – mondta, mire elhúztuk a szánkat, hiszen most az az, amire nagyon nincs szükségünk, hogy belesikítsanak a fülünkbe.
Pár perc múlva leérkezett Louis, majd elindultunk. Amint a szálloda parkolójába értünk, megláttuk a hatalmas rajongó tömeget. Pár őr előrement utat törni nekünk, mi pedig Soph-al egymás kezét fogva lehajtott fejjel mentünk a fiúk előtt pár őrrel körbe kerítve. Egyből felszálltunk a buszra és levágódtunk az ott megtalálható kanapéra. Rohadt jól néz ki belülről és jó tágas is. Nem gondoltam volna, hogy ekkora. Van külön fürdő, nappali, konyha és háló. Kintről a sikítások közepette kihallottunk pár kérdést sokak közül pedig hogy én ki vagyok.
- Louis az a barna hajú lány a barátnőd? - kérdezte egy lány szinte sikítva.
- Igen! - válaszolt Lou majd fellépett a buszra. Nagy sikítás hallatszott én pedig majdnem elsírtam magam örömömben. Felvállalt. Megerősítette, hogy járunk. Felálltam, majd megöleltem és a vállába fúrtam az arcom.
- Naa, baby mi ez a nagy szeretet? - nevetett fel.
- Azt mondtad a rajongónak, hogy a barátnőd vagyok – motyogtam és ránéztem.
- Ez ekkora örömet okozott? - nevetett fel, mire bólogatni kezdtem.
- Na, akkor várj! - vigyorodott el, majd az ablakhoz ment és kinyitotta. Kihajolt mire nagy hangzavar lett odakint. 
- Hope Williams a barátnőm! - kiabálta ki, mire felsikítottak.
Lejött és elvigyorodott.
- Őrült vagy! - nevettem fel, majd a nyakába csimpaszkodtam és felnéztem a szemébe.
- Most már mindenki tudja, ugyanis sajtósok is vannak kint!
Válaszul elvigyorodtam és a szájára tapadtam, ajkaimat pedig lassan mozgatni kezdtem. Pár pillanat alatt észbe kapott, majd a derekamra csúsztatta kezeit és szenvedélyesen visszacsókolt.
- Khm... – hallottuk meg a hátunk mögül Hazz-t, mire belemosolyogtam a csókba és lassan elszakadtam tőle.
- Mi az Hazz? - nevetett fel Louis én pedig elhúzódtam és nevetve lehuppantam a kanapéra.
- Eltakartátok a tévét – vonta meg a vállát.
- Kösz tesó így is alig kapok csókot, és amikor kapok akkor is belerondítasz – vágódott le mellém.
- Bocsesz! - vigyorodott el, majd ő is lehuppant a másik kanapéra.
- Induláás! - vigyorgott Liam és a konyhába ment.
- Hozz nekem szenyát! - ült le a másik oldalamra Niall.
- Majd ha piros hó esik! - kiabálta vissza Liam.
- Sophia szólj az uradra! - durcizott be a szöszi.
- Nekem se viselkedik – nevetett fel. Csörögni kezdett Louis telefonja ő pedig a zsebéből kikapva felvette és elvonult. Felálltam a kanapéról, majd bementem Liam-hez a konyha részbe.
- Nekem is csinálsz? - néztem rá szépen.
- Na, jó! - sóhajtott drámaian én pedig elnevettem magam.
Louis jelent meg az ajtóban és karba tette a kezeit.
- Ki volt az? - kérdeztem kíváncsian.
- Csak Lottie, hogy már becsekkoltak és nem sokára felszáll a gépük.
- Ez jó hír! - mosolyodtam el.
- De még mennyire – vigyorodott el, majd közelebb lépett és a csípőmnél fogva felültetett a pultra.
A lábaimat széthúzta, majd csípőjével beférkőzött közéjük. Így már egy magasak voltunk és pipiskedés nélkül bele tudtam nézni gyönyörű kék szemeibe.
- Na asszem' én megyek innen... Itt a szendvicsed! - mondta Liam és a pulton elhelyezkedő ételre mutatott, majd elhagyta a pici helységet.
- Oké köszönöm! - szóltam utána, majd ismét Louis-ra figyeltem.
- Detroit után hogy lesz? - kérdeztem a haját piszkálgatva. Csak nekem engedi, meg hogy hozzányúljak meg persze Louise-nak.
- Hát.. hogy szeretnéd? - mosolyodott el.
- Nem szeretnék megint külön lenni tőled – görbítettem le ajkaim szomorúan.
- Akkor költözz hozzám! - tárta szét a karjait és elmosolyodott.
- Mi? - csillantak fel a szemeim.
- Jól hallottad! - nevetett fel.
- Szóval együtt lakhatunk? - ujjongtam.
- Persze! New York messze van és még egyszer olyan messzire nem engedlek el, nálam pedig üres a lakás. Persze oké mindig van ott valaki, ha szünet van, de az nem olyan!
- Nem sietjük el? - kérdeztem.
- Nem Hope! Én egy világhírű banda tagja vagyok, szóval nálam semmi sem úgy történik, mint az átlagos embereknél. Egyébként is együtt lakunk a turné alatt is szóval...
- Meggyőztél! - kuncogtam, majd hozzábújtam.
- Na, helyes! - puszilt bele a nyakamba.
- Én azért félek... – húztam el a szám, mire unottan rám nézett.
- Mégis mitől? - sóhajtott.
- Hogy egymás agyára megyünk!
- Hát, ha így folytatod ezt az aggódást tényleg! Csak lazulj el és hagyd a dolgokat maguktól történni – mosolygott.
- De nem akarlak elveszíteni!
- Hope! Hányszor mondjam még, hogy nem fogsz? - nevetett fel hitetlenül.
- Oké, oké befogtam a szám – kuncogtam, majd egy puszit nyomtam az arcára.
- Na, végre! - puffogott majd leemelt a pultról és letett a földre.
Kezembe vettem a szendvicsem, majd beleharaptam. Igazán finom szendvicset csinál Liam legközelebb is őt kérem, meg hogy készítsen nekem kaját. Szerintem oda meg vissza lesz az örömtől.
Indultam volna a többiekhez, de Louis utamat állta és boci szemekkel kezdett rám nézni.
- Éhes vagy? - kérdeztem nevetve, mire bólogatni kezdett.
- Csak egy harit kapsz, mert én is az vagyok! - tartottam neki oda, mire egy jó nagyot beleharapott.
- Pimasz! - szontyolodtam el.
Elnevette magát, majd a többiekhez sétált és leült Harry mellé. Az út többi részét a fiúk videó játékozással, mi ketten Soph-al pedig duzzogással és unatkozással töltöttük. A busz lassítani kezdett mi pedig az ablakhoz rohantunk és megláttuk a stadiont.
- Megérkeztünk! - kezdtünk el ugrándozni, a srácok pedig jól kinevettek bennünket. Leparkoltunk én pedig az ajtó felé indultam.
- Hope én nem tenném! - szólt rám Harry.
- Miért? - kérdeztem és kinyitottam. Amint megláttam a hatalmas lánytömeget és a fényképezőket azonnal visszazártam.
- Na, mi van kicsim? Túl sokan vannak? - karolt át hátulról nevetve Louis.
- Áh, csak pár százezren...mi az nekünk.. – dramatizáltam és megfordultam a karjaiban.
- Most is kapok csókot? - nézett le rám egy huncut mosollyal.
- Hát ezt elhitted! - nevettem fel.
- Ez gonosz volt! - engedett el, majd levágódott a kanapéra karba tett kézzel.
- Mint az óvodások! - kacagott Sophia persze Lou-tól kapott egy csúnya nézést így abbahagyta.
Nevetve megforgattam a szemem, majd az ölébe ültem ám ő még mindig megmakacsolva magát, a kezeit a mellkasa előtt összefonva duzzogott.
- Baby ne csináld már ezt! - nevettem fel és megöleltem.
Kezeit végre körém kulcsolta én pedig kuncogni kezdtem.
- Haragszom – morogta a fülembe.
- Tudom – húzódtam kicsit el és a szemeibe néztem.
- Nem szép dolog zsarolni a barátnődet – öltöttem rá a nyelvem.
- Az sem szép dolog hogy nem hagyod, hogy megcsókoljalak – nézett rám egy pimasz mosollyal a szája sarkán.
- Utállak! - nevettem fel, majd közelebb hajoltam és gyengéd csókot nyomtam szájára.
- Khm..srácok mások is vannak itt és higgyétek el, mi lemennénk, csakhogy nagyon nem tudunk – szólt közbe szórakozottan Niall.
Elnevettük magunkat, majd leszálltam róla és az ablakhoz mentem. Láttam közeledni 4 őrt ezért vigyorogva megfordultam.
- Mindjárt ki leszünk mentve! - pillantottam ki újra.
Nyílt az ajtó, majd egy mély hangot hallottam meg.
- Na, gyertek, bemegyünk, viszont a főnök azt üzeni, hogy a két lány maradjon, mert elég lesz a srácokra figyelnünk! - hadarta el a férfi.
A srácok ránk néztek mi pedig Soph-val megpróbáltuk leplezni, hogy igazából mi örülünk annak, hogy egy picit a srácokat nélkülöznünk kell.
- Menjetek nyugodtan! - legyintettem.
- Biztos? - kérdezte Liam.
- Biztos! - lépett oda Soph, majd adott neki egy rövid csókot. Elmosolyodtam, majd a számba haraptam és mivel eléggé esetlenül állt ott Lou odaléptem hozzá, követve Sophia példáját és egy rövid, inkább puszinak nevezhető csókot nyomtam a szájára, amire persze ő elvigyorodott. 
- Na, jól van, már hős szerelmesek gyertek! - nevetett Harry.
- Nem kell irigykedni! - szólt be neki Louis és elindultak a lépcsőn.
- Ez szíven ütött! - hallottam Hazz hangját, majd becsukódott az ajtó és ketten maradtunk.
- Na, végre csend – dőlt el a kanapén Soph.
- Azért az túlzás – utaltam a kint sikítozó rajongókra, akiktől kicsit féltettem a barátom, de hát csak nem lesz semmi baja.
- Mikor kezdődik a koncert? - kérdeztem és a mini bárból kiemeltem egy vizet.
- 1 óra múlva, aztán irány a reptér és megyünk haza! - vigyorgott izgatottan.
- Én kicsit félek ettől az összeköltözéstől – húztam el a szám.
- Áh, nem kell! Én is féltem mikor elsőnek töltöttem egy hosszabb szüntet Liam-nél de..az az igazság, hogy akkor zúgtam teljesen belé. Ti is még elég kezdetleges állapotban vagytok akár csak mi akkoriban. Tök jó kaland volt – nevetett.
- Ez most nagyon megnyugtatott, köszönöm – siettem oda, majd gyorsan megöleltem, amin kuncogni kezdett.
- Nagyon szívesen! Anyukádék tudják, hogy jártok Louis-val? - vonta össze a szemöldökét.
- Húha...hát nem..
- Na, akkor mondd el! Van időnk! - tárta szét a karját.
Gyorsan beleittam a szénsavmentes vizembe, majd a kezembe vettem a mobilom és kikeresve anya nevét a fülemhez emeltem.
- Hangosítsd ki – ült fel Soph.
Elmosolyodtam, majd kihangosítva az asztalra tettem és kicsit fölé hajoltam. Három csörgés után fel is vette.
- Jajj kislányom úgy vártam már, hogy hívj! Nem mertelek, mert nem tudtam milyen időzónában vagytok éppen!
- Szia, anya – mosolyodtam el.
- Jól vagy? Minden rendben? Hallottam Stasy-vel mi történt...szörnyű!
- Én jól vagyok neki pedig nincs semmi baja...az agyában nagyobb károsodás már úgysem fordulhat elő és tulajdonképpen Mrs. Harriséknek jó, hogy eltört a lába legalább nem ugrál annyit! - hadartam mire Sophia nevetni kezdett.
- Hope ne bántsd már! - szólt rám anya.
- Anya te is egyetértesz titokban velem! Érzem! - nevettem.
- Hát az ugrabugrálós dolog nem hülyeség!
- Na, ugye!
- És mi van veled? Hol vagytok?
- Minden rendben és Detroit-ban éppen!
- És merre tovább?
- Hát a srácoknak egy hónapos szünetük lesz és mennek haza Londonba..
- És te? Nem tudunk otthon lenni veled Hope! - szólt aggódóan.
- Megyek én is velük!
- És hol fogsz lakni?
- Louis-nál! - vigyorodtam el és Sophiára néztem, aki izgatottan nézte a telefont.
- Hogy hogy?
- Hát...az a helyzet hogy járunk – haraptam az ajkamba.
- Hogy az én kislányom meg egy sztár? - kérdezte mi pedig elnevettük magunkat.
- Pontosan!
- Jajj kislányom ennek én örülök de...ő egy sztár! Egy csomó lány veszi körül és félre ne értsd te mindegyiknél szebb és csinosabb, vagy de egy férfinak hamar el lehet csavarni a fejét!
- Anya mi ezt már megbeszéltük. Bízz bennem és benne!
- Jó! Én, támogatlak titeket teljes mértékben és apád is!
- Akkor jó! Én most megyek, majd hívlak!
- Oké! Szia, kicsim!
- Szia, anya – köszöntem el, majd leraktam.
- Hope ugye ez a telefonbeszélgetés miatt nem bizonytalanodtál el? - dőlt hátra Soph.
- Nem..
- Akkor jó! Figyelj, anyukád nem ismeri Louis-t én pedig már több mint egy éve...igaz hogy van, egy pár rossz arc barátja meg sokat bulizik, de te meg tudod változtatni és meg is fogod! Hidd el!
- Biztos? - néztem rá.
- Persze! Már most is nagy a változás! Nem volt azóta olyan mióta megismerkedtetek, hogy eltűnt napokra és csak a koncertre jött vissza! Jó irányba viszed!
- Milyen rossz barátokról beszéltél? - húztam össze a szemöldököm.
- Van egy pár...beleviszik a rosszba...buli, pia, esetleg füves cigi..
- Ohh..
- Hát, ja azért voltak durva időszakok is..
- Majd azért megkérdezem róla Louis-t is...kíváncsi vagyok, hogy elmondja -e..
- Okés – mosolyodott el.
- Nézzünk filmet? - kérdeztem.
- Persze! - egyezett bele.
Kerestem gyorsan valami filmet a laptopomon, majd elindítottuk és kényelmesen elhelyezkedve nézni kezdtük.

•••

A film végén kopogni kezdtek az ajtón én pedig rögtön felpattantam és kinyitottam.
- Sziasztok, csajok! Vigyáznátok Lux-ra? Most kezdődött el a koncert gondolom, halljátok, és láb alatt lenne! - húzta el a száját.
- Persze! - mosolyodtam el, majd Lux felé nyújtottam a kezem, aki belekapaszkodott és ügyesen fellépkedett a lépcsőn a cuki kis majmos hátitáskájával.
- Na, szia, kicsim, majd a repülőn találkozunk addig Hope-val és Sophia-val leszel – integetett neki.
- Oké anya – mondta, majd lehuppant Sophia mellé.
Bezártam az ajtót és leültem velük szembe.
- Sokan vannak kint? - kérdeztem Luxi-t aki Sophia segítségével a táskáját hámozta le magáról.
- Nagyon sok lány van és nagyon hangosak – mondta sóhajtva, amin mosolyognom kellett.
- Keresztapáék jól viselkedtek? - kérdeztem.
- Keresztapa és Louis nagyon buták! - nevetett fel édesen.
- Igen? Mit csináltak? - kérdezte Sophia.
- Hát...sírtam ők pedig megverték egymást, hogy nevessek!
- Miért sírtál? - lepődtem meg.
- Apa megígérte, hogy ha hazaérünk, elvisz vidámparkba, de anya azt mondta, hogy nem tudok találkozni vele, mert dolga van – mondta lehajtva a fejét.
- Oh, szegénykém! Biztos lehetsz benne, hogyha keresztapát megkéred, akkor ők is elvisznek a srácokkal – mosolyodtam el.
- Tényleg! - csillant fel a szeme és leugrott a kanapéról.
- Éhes vagyok – mondta és a konyha felé indult.
Elnevettük magunkat, majd utána mentünk. Csináltunk neki fincsi szendvicset ő pedig leült a kanapéra megenni addig pedig indítottunk neki egy mesét. Kinéztem az ablakon és megláttam a tűzijátékokat, amiket koncert közben lőnek fel, ezért úgy döntöttem kimegyek.
- Figyu Soph szívok egy kis friss levegőt, de mindjárt jövök! - nyitottam ki az ajtót.
- Oké, vigyázz magadra!
- Megpróbálok – mondtam, majd leléptem a betonra.
Már sötétedett ugyanis olyan 7 óra körül járhatott az idő. Éppen a Stockholm Syndrome-t énekelték a srácok, amit tökéletesen lehetett hallani idekint is. Egy kisebb testőr csapat állt a stadion egyik bejáratánál és felfedeztem Preston-t is ezért oda sétáltam.
- Hope! Hogy hogy kint vagy egyedül? - kérdezte mosolyogva.
- Csak jöttem friss levegőt szívni – vontam meg a vállam.
- Áh, ő Louis barátnője? - fordult a magas kopasz férfi Preston felé.
- Igen, én vagyok – válaszoltam.
- Hát...sok sikert! - nevetett fel, mire értetlenül kezdtem ránézni.
- Tomlinson nem normális! Mint egy nagy gyerek.. mondjuk mindegyik olyan, de ő a csapat bohóca Styles-al együtt!
- És ez az egyik ok, amiért szeretem – vigyorodtam el.
- Szép is ez! - sóhajtott egy másik őr.
- Amúgy nem mintha gond lenne vagy ilyesmi, de nektek nem vigyázni kéne bent a srácokra?
- Bent a stadion őrei vigyáznak rájuk mi pedig a buszhoz kísérésnél vagy az utcán..
- Áh, értem...
Meghallottam Louise nevetését aki Drew-val jött ki.
- Sziasztok! - köszönt.
- Mi ez a nagy nevetés? - kérdeztem.
- Louis elfelejtette az egyik dalszövegét, de ügyesen hárított! - kuncogott.
- Ohh szegénykém.. – haraptam mosolyogva az alsó ajkamba.
- Hát, na, ez van, ha szerelmes az ember! Elfelejt mindent! - vigyorgott mire mosolyogva megcsóváltam a fejem.
- Inkább megyek, megnézem, mit csinálnak a csajok! Mikor lesz vége? - kérdeztem.
- Már csak egy 10 perc! - nézett az órájára Preston.
- Oké – mondtam, majd a busz felé kezdtem el sétálni.
Bekopogtam mivel kívülről nem nagyon lehet kinyitni, majd mikor Soph kitárta előttem az ajtót, felléptem.
- Na mizu csajszik? - huppantam le a kanapéra.
- Mesét nézünk! - mondta Soph és visszaült Lux mellé.
- 10 perc múlva jönnek a srácok – mondtam izgatottan.
- És megyünk haza! - tapsikolt Sophia mire felnevettem én is és Luxi is.
- Ja, amúgy Louis elfelejtette az egyik dalban a szövegét! - nevettem.
- Komoly? Liam-el is volt már ilyen! Meg szinte már mindenkivel!
- Elhiszem! Azért sok ennyi szöveget megtanulni – húztam el a szám.
Nagy durranásokat kezdtünk hallani, ami azt jelezte, hogy az utolsó számnak is vége lett így perceken belül beronthatnak.
- Szomjas vagyok! - mondta Lux és a mini bárhoz sétált.
- Öhm ha kinyitod, ott lent találsz vizet! - mutogattam neki. Szerencsére hamar megtalálta, majd idehozta, hogy lecsavarjam és inni kezdett. Sikítások hallatszódtak be, így már biztosak voltunk, hogy a fiúk kifelé tartanak. Kinyitottam az ajtót és kinéztem. Sietve lépdeltek a busz felé pár őrrel, meg egy csomó paparazzival. Mikor ideértek mindegyikük felrohant a buszra és levágódtak lihegve a kanapéra. Az ajtót becsapták a busz pedig elindult.
- Megyünk haza! - ujjongott Sophia.
- Meghalok! - fogta a mellkasát Hazz.
- Csaknem! - nevettem fel.
- Keresztapaa! - ugrott Lux az ölébe.
- Szia, baby! Itt voltál Hope-val és Sophiával? - kérdezte tőle vigyorogva Harry.
- Igen! Mesét néztünk! És Hope azt mondta, hogy kérdezzelek, meg hogy elviszel -e a vidámparkba! - mondta, mire felnevettem.
- Nem apukád visz? - értetlenkedett Hazz.
- Nem! - rázta meg a fejét a kislány.
- Akkor mindenképpen elmegyünk – vigyorodott el.
- Juhéé! - kezdett ugrálni, mire mindenki felnevetett.
Louis ült le mellém egy flakon vízzel a kezében, majd az egyik kezét a combomra helyezte.
- Elfelejtetted a szöveget? - kérdeztem tőle nevetést visszafojtva.
- Nem vicces, jó? - mondta sértődötten.
- De az volt! - nevetett Liam is mire felkuncogtam.
- Tök ciki volt! - ivott bele a vízbe.
- Elhiszem! - hajtottam a fejem a vállára.
Átkarolt egy kézzel, majd magához húzott és nyomott egy puszit a hajamba.


30 perc múlva már a reptéren találtuk magunkat az őröket követve. Átmentünk a kapukon, majd ki a repülőhöz. Elég sok paparazzi és újságíró volt, így fénysebességgel tettük meg az épület és a gép közti távolságot. Mikor felértünk, én levágódtam a kanapéra és kifújtam magam. A többiek is feljöttek majd mindenki a dolgára indult.
- Na, lássuk, milyen kaja van? - dörzsölte össze Niall a tenyerét, majd kutatni kezdett a mini bárban, amin elmosolyodtam. Louis elém állt, majd megfogta a kezem és felállított majd lehuppant a helyemre és az ölébe húzott.
- Pedig kényelmes volt – duzzogtam a pólóját piszkálva.
- Nekem meg így kényelmes! - nevetett fel.
- És ha itt elalszok, el fogsz zsibbadni – mosolyodtam el és a szemébe néztem.
A szememről a számra pillantott, majd elmosolyodott.
- Nyugodtan aludj! - mondta, mire a vállára hajtottam a fejem és a jobb kezén lévő tetkókat kezdtem körberajzolgatni az ujjaimmal és behunytam a szemem. Kellemes és megnyugtató érzés volt a karjaiban lenni. Úgy éreztem, hogy bármi nehézség vagy gond jöhet, nem érdekel, mert ő itt van nekem megvéd, és csak ez számít.
- Na mizu tesó? - hallottam meg Liam hangját, majd leült mellénk.
- Alszik? - kérdezte és gondolom ezzel rám utalt.
- Szerintem igen – mondta Lou.
- Minden rendben van?
- Azt hiszem most igen – sóhajtott.
- Az a lényeg!
- Félek, hogy a sajtó és a rajongók el fogják marni mellőlem – motyogta nekem pedig belefájdult a szívem, ahogy hallgattam. Ettől fél? Én bízom benne és megpróbálok neki hinni és nem a sajtónak. Remélem ez menni fog a gyakorlatban is és nem csak elméletben. Elvégre ez egy rendes kapcsolat alapja. A bizalom.
- Hát figyelj, ez rajtad is múlik. Ha nem jársz el minden este bulizni és őszinte vagy hozzá, menni fog. Sophia-val is jól megvagyunk!
- Remélem, hogy nem szúrom el – mondta és nyomott egy puszit a hajamba. Istenem, de édes. Kedvem lett volna azonnal megcsókolni, de akkor lebukok, hogy hallgatóztam így inkább maradtam csöndben.
- Keresztapa éhes vagyok! - szólalt meg Luxi.
- Ott van anyukád is! - hallottam meg Harry-t mire majdnem elnevettem magam.
- Harry így lepasszolni a gyereket! - dorgálta meg Louise.
- Mondod te! - pimaszkodott.
- Jól van Styles csinálom én még a hajad! Ne lepődj meg, ha masnikat teszek bele! - nevetett fel.
Elmosolyodtam és picit megmozdultam.
- Fel vagy? - kérdezte Lou mire felkuncogtam.
- Ahha – válaszoltam, majd az arcához hajoltam és megcsókoltam. Azonnal kapott az alkalmon és lassan rajongva csókolt vissza.
- Hallottad mi? - kérdezte a végén mosolyogva mire hozzábújtam.
- Ahha – motyogtam.
- Pimasz – suttogta.
- Nem tehetek róla, hogy nem tudtam elaludni – néztem rá boci szemekkel, mire nyomott a számra egy puszit.
- Hát persze, hogy nem! - nevetett fel.

6 megjegyzés:

  1. Első komiii :DD #proud
    Ismételten hipper-szupper lett, egyre és egyre jobb és izgibb. :D
    Várom a kövit! :) xx

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszem el :D Luca beelőzött xD Na mindegy :D Nagyon nagyon fantasztikus lett ;) xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, tűkön ülve várom a részt! :)

    VálaszTörlés
  4. De édesek:3 *-* Nagyon jó lett!:))) Siess a kövivel, imádtam:)) <3

    VálaszTörlés
  5. Köszönööm! Imádlak titeket!!:* ^-^ <3333

    VálaszTörlés