2015. szeptember 5., szombat

Chapter ~ 6.


Reggel kiabálásra és ajtó csapódásra ébredtem.
- Hope! Stasy! Ébredjetek medencés bulit csapunk! - jött be Louis.
- Nincs munka? - kérdeztem.
- Nincs! Ma szabadnapunk van!
- Szóval akkor medencés buli?
- Ahha de rám bízták a piavásárlást! Eljössz velem?
- Persze csak adj 10 percet!
- Oké – mondta majd kiment.
- Én még aludni akarok! - nyűgte Stas.
- Stas azt ígérted csinálsz nekem reggelit! - rontott be Niall is.
- Mi? Azt hittem el fogja felejteni – nézett rám a barátnőm.
- Niall ha kajáról van, szó nem felejt ugye? - kérdeztem nevetve.
- Hope már ismer – kacsintott.
Nehezen, de felkeltem az ágyból majd a fürdőbe mentem készülődni. Mikor kész lettem lesiettem a földszintre ahol a többi srác volt.
- Én intézem a Dj-t Louis-ék a piákat és a kaját a többiek pedig itthon maradnak, felállítják a grillt meg ilyenek.
- Honnan tudjátok, hogy van grill? - húztam fel a szemöldököm.
- Szétnéztünk a garázsban – nevetett Harry.
- Jaa értem! Oké csak a kocsikba ne tegyetek kárt – mondtam.
- Tudsz vezetni? - kérdezte Lou.
- Ahha! Két éve!
- Az jó! Na, mehetünk? - kérdezte.
- Menjünk – mosolyodtam el.
Mikor kiértünk a kapunk szembesültünk vele hogy nincs kocsi.
- Te lökött még is hogy akarsz menni a boltba? - nevettem fel.
- Jaa hogy New York-ban vagyunk?
- Hozom a kocsim – forgattam meg nevetve a szemem majd beszaladtam a házba. Leakasztottam az akasztóról a kocsim kulcsát, ami amúgy egy szürke Audi RS 7 majd bementem a garázsba és kiálltam vele. Louis bepattant és bezárta az ajtót.
- Szóval Audi..
- Mi bajod a kocsimmal? - vontam fel a szemöldököm.
- Semmi! Amúgy szép! És örülök, hogy nem piros vagy rózsaszín – mondta nevetve.
- Ne kötekedj, mert kiraklak!
- Azt te nem mered!
- Igen? - húztam fel a szemöldököm.
- Vagyis de! Mered, szóval inkább figyeld az utat – nevetett.
- Nem bízol a vezetési tudásomban?
- De csak rohadtul félek a bal kormányos és jobb oldalt menős utakon!
- Jaa tényleg te a másik oldalt szoktad meg!
- Pontosan!
Nemsokára a bevásárló központhoz értünk. Leparkoltam majd bementünk. Egyből a piák felé vettük az irányt és egy csomó mindent beleraktunk a kosárba majd mentünk a kajákhoz valami grillezni való húsért. Miután végeztünk Louis fizetett, mert nem engedte, hogy én tegyem majd bepakoltunk az autóba.
- És most akkor haza? - kérdezte.
- Hát..vagy mehetünk a Nando's-ba is...
- Niall megöl minket!
- És honnan fog tudni róla? - nevettem fel.
- Végül is csak röpke 10 fotós követ minket – vonta meg a vállát.
- És tényleg...mindegy én éhes vagyok – jelentettem ki.
- Akkor menjünk – mondta és bekötötte magát. Én is így tettem majd elindulhattunk. Gyorsan bementünk a kajáldába majd vettünk magunknak kaját, vagyis Louis vett nekem mivel megzsarolt, hogyha nem fizethet, elmondja Niall-nek szóval inkább hagytam magam. A kocsiban elfogyasztottuk majd eltüntettünk minden nyomot és visszaindultunk.
Mikor megérkeztünk már javába ment a buli. A DJ már keverte a jobbnál jobb zenéket a többiek pedig a medencében voltak. Liam kezébe nyomtuk a piákat és a kaját majd felmentünk fürdőruhára öltözni. Amikor készen lettem leszáguldoztam a lépcsőn és kimentem majd rögtön csobbantam is egyet a medencében, aminek a hőmérséklete kellemes volt.
- Hol voltatok ilyen sokáig? - jött ide vigyorogva Stasy.
- Elmentünk kajálni a Nando's-ba de Niall-nek egy szót, se mert megöl!
- Áá értem! - nevetett fel.
Louis-t láttam meg már fürdőnadrágban félmeztelenül a medence szélén és el is felejtettem a barátnőmre figyelni, aki lelkesen magyarázott...valamiről. Ő is odanézett és megforgatta a szemét.
- Hope ne ilyen feltűnően már! - mondta majd gyengén pofon vágott.
- Áú! - dörzsöltem meg az arcom.
- Nem ezt tanítottam neked! - dorgált meg.
- Hülye! Nem is tanítottál semmit – nevettem el magam.
- Az lényegtelen! Szóval! Lehet, hogy lesz egy kutyám! - vigyorgott rám mire furán méregetni kezdtem.
- Minek neked kutya? A tengeri malacod is megdöglött!
- Flufy beteg volt! - mondta sértődötten.
- Persze! Mert chipsszel etetted jó hogy a halálán volt csóri állat!
- Nem én tehetek róla, na  rakta karba a kezét.
- Jól van nem is azt mondtam – öleltem meg nevetve.
- Hope! Stas! Kértek piát? - kérdezte Harry.
- Persze! - mondtuk egyszerre majd kiúsztunk a szélére a poharakért amit Hazz a kezünkbe nyomott. Valami narancssárga lötty volt. Harry állítása szerint vodka narancs, de erősen kételkedem. 
- Nem tettem bele semmit! - mondta nevetve a göndör mire a mosoly lefagyott az arcomról.
- Rosszat mondtam? - kérdezte.
- Nem! Dehogyis – ráztam meg a fejem és inkább letettem az italt a medence szélére majd kimentem leülni az egyik napozóágyra.
- Hope mi van? - kérdezte és leült mellém.
- Semmi! Jól vagyok – mosolyodtam el.
- És most tegyek úgy, mint aki elhiszi?
- Ahh...öm..4 éve drogot tettek a piámba és...ugh..megerőszakoltak.
- Mi? Jézus, de tapló vagyok!
- Héj nem tudhattad! - mosolyodtam el.
- És legalább börtönben van az a mocsok?
- Igen és még egy darabig ott is marad, mert nem csak ezt csinálta.
- Áh, értem...sajnálom!
- Naa de buli van! Nem akartam elrontani a kedved! - nevettem majd a piákhoz mentem és öntöttem magamnak mivel a Harry által készített csodát valaki lenyúlta.
- Niall mikor lesz kész a kaja? - kérdeztem a grill sütőnél álló szőkeségtől.
- Ebédre!
- És az mikor lesz?
- Délben! - vigyorodott el.
- Niall! - nyűgtem nevetve.
- 10 perc  mondta szórakozottan.
- Zsíír! - örültem meg majd a medencébe csapódtam és a kis csapathoz úsztam, akik név szerint Harry, Louis, Lottie és Gemma volt.
- Liam és Soph? - kérdeztem.
- Fent! - mondta Lou vigyorogva.
- Áhh..értem  kuncogtam.
- És Stas? - kérdeztem.
- Azt mondta mindjárt jön – mondta Hazz.
- Oké! És miről megy a dumcsi? - kérdeztem vigyorogva.
- Hogy Louis nem meri átkiabálni a szomszéd néninek hogy szexinek, tetszik lenni  mondta nevetve Hazz.
- Prinston néni? Ő nem igazán hall!
- Na, akkor csinálhatod!
Louis kiszállt a medencéből és a kert végéhez ment. A néni pont kint olvasott ezért aggódtam, hogy tényleg meghallja.
- Csókolom! Szexinek tetszik lenni! - kiabálta Louis.
- Mit képzelsz te szemtelen kölyök? - hallottam meg Prinston néni hangját. Gyorsan kiszálltam a medencéből majd Louis mellé szaladtam.
- Elnézést Prinston néni csak az unokaöcsém játszik, de ne tessék, aggódni megnevelem! - kiabáltam át.
- Nagyon helyes! El kell verni az ilyen pimasz kölyköt! - mondta mire nevetve Louis-ra néztem, aki röhögő görcsöt kapott. Visszamentünk a többiekhez, akik páholyból nézték végig a műsort.
- Ejnye, Louis most meg kell, hogy verjelek – kuncogtam.
- Csak nyugodtan – vigyorgott rám.
- Srácok vályúhoz! - kiabálta Niall mire mindannyian kimentünk a vízből.
Ülve, mint a jó gyerekek elfogyasztottuk az ételt majd összeszedtük a cuccokat és elküldtük a DJ-t mivel egy bazinagy borulás jött erre és inkább nem vártuk, meg míg leszakad ránk az ég.
- Megyek aludni – mondta Niall.
- Óó én is – csatlakozott hozzá Harry.
- Na, a kis puhányok! - nevettem.
- Tudod milyen jó viharra aludni?
- Tudom! Főleg égdörgésre! Figyu fent csukjátok már be az ablakokat! - kértem.
- Oké – válaszolták majd felmentek.
- Mi? Én vagyok itt az egyedüli fiú? Na, húztam fel! - mondta Lou mire elnevettük magunkat.
- Csajok...valamerre buli? - kérdeztem vigyorogva.
- Én benne vagyok! - vigyorgott Stas.
- Azt valahogy gondoltam! - nevettem fel.
- Felőlem is oké! - vonta meg a vállát Gemma.
- Benne vagyok! - mosolygott Lott.
- Soph? - fordultam a lány felé.
- Hát nem tudom...
- Naa gyere jó lesz!
- Na, jó! - mosolyodott el.
- Na, akkor nézzünk, meg valami filmet aztán menjünk készülődni!

•••

Estig a csajokkal filmeztünk, amíg a srácok fent döglődtek majd mikor már elállt az eső és az óra nyolcat ütött felmentünk készülődni. Éppen a szekrényemben turkáltam valami elfogadható göncért, amikor is valaki benyitott.
- Ti meg hova készültök? - hallottam meg a hátam mögül Lou hangját, ami azért sem volt valami megnyugtató, mert pillanatnyilag egy tanga és egy póló takarta a testem.
- Buliba – fordultam meg egy ruhával magam előtt, ami eltakart engem.
- Öm mindenki?
- Hát a lányok közül igen és csajos bulit akarunk szóval...
- Szóval mi nem mehetünk! Értem..
- Akkor oké! Melyiket vegyem fel? - mutattam fel neki egy piros és egy fekete ruhát.
- Azt! - mutatott a pirosra.
- Jó választás! - vigyorodtam el.
- A húgom is megy?
- Igen Lottie is jön! De ne aggódj, figyelünk rá! - mosolyodtam el.
- Oké! És ne igyatok túl sokat!
- Oké apuci most már öltözhetek? - néztem rá szórakozottan.
- Persze – nézett rajtam végig.
- Úgy gondoltam, hogy egyedül – mutattam az ajtó felé.
- Ünneprontó – görbítette le a száját mire felnevettem.
Mikor kiment gyorsan felkaptam a ruhámat és mentem sminkelni majd hajat csinálni. 20 perc múlva kész is lettem. Lementem a nappaliba ahol már ott volt Lottie és Stas.
- Csinosak vagytok – dicsértem meg őket mosolyogva.
- Köszi, te is! - mosolygott rám Gemma.
- Többi csaj? - kérdeztem.
- Tetvészkednek – forgatta meg a szemét Lott mire felnevettem.
- A bátyád rám bízott  néztem Lott-ra.
- És te nem fogadsz neki szót ugye? - kérdezte kérlelő tekintettel mire nevetve megráztam a fejem.
Rossz lehet, ha folyton szemmel tartanak. Persze figyelni fogok rá, hogy el ne tűnjön, de nem fogok parancsolgatni neki az biztos. 10 perc múlva minden lány elkészült, úgyhogy kocsiba pattantunk és elindultunk. Sophia vezetett mivel azt mondta ő nem fog inni. Egy viszonylag jól menő és ismert helyre mentünk ahol már százszor voltunk Stas-el. Leparkoltunk majd besétáltunk. Rögtön a fent lévő páholyokhoz mentünk ahova nem mindenkit engednek fel, de hát minket már ismernek itt a kidobók.
Leültünk majd rendeltünk italt. Első körben valami laza koktéllal nyitottunk, amik annyira nem hatottak ránk, úgyhogy tizenegy óra után kicsit ráerősítettünk és mindenki kicsit becsiccsentett kivéve Sophiát.
- Menjünk táncolni – rángatott fel Stasy. A táncparkettre táncikáltunk majd mozogni kezdtünk a zene ritmusára. Éjfél körül már én is és Stas is valami fiúval voltunk, akiket nem ismertünk, de az annyira nem nagy baj. Az én partnerem egy szőke, kék szemű, magas, izmos, helyes pasi volt, akit a világért sem utasítottam volna el, úgyhogy muszáj volt vele táncolnom, ami nem nagyon volt ellenemre.
Hajnali 3 óra felé szóltak a csajok hogy most már ideje lenne menni, úgyhogy érzékeny búcsút vettem a szőke hercegemtől és a számomat a karjára írva elváltunk.
- Húha ez kellett már nekem! - nevettem a kocsiban.
- Az a pasi rohadt jól nézett ki! - mondta Gemma.
- Tudoom! - olvadoztam.
- Azért az enyém se volt rossz – nevetett Stas.
- Igazából nem láttam az arcát a tiédnek csak az izmos hátát.
- Én végig is tapiztam azt a hátat – nevetett fel mire mindannyian felröhögtünk.
- Gemma? Lott? - kérdeztem.
- Az a helyzet hogy khm...nem igazán emlékszem csak az egyikre ő viszont nagyon helyes volt!  - mondta Lott kicsit kábultan.
- Azt hiszem sok volt a pia csajszi! - nevetett Stas.
- Nekem egy volt és olyan átlagos volt viszont a karja...húha nagyon bejött.. – mondta Gemm.
- De jó is néha ez a szingliség! - sóhajtott Soph.
- Az bizony! De ugye nem akarsz szingli lenni? - kérdeztem.
- Mi? Dehogyis! Szeretem Payno-t!
- Akkor jó – tettem a szívemre a kezem és hátradőltem.
10 perc múlva hazaértünk. Beálltunk a kocsival a garázsba majd kiszálltunk és bementünk a házba.
Nekem már nem volt annyi lelki erőm hogy felmenjek a szobámba ezért a nappaliba támolyogtam és ledőltem az egyik kanapéra. Kényelmesen elhelyezkedtem majd el is aludtam.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szuper lett.<3 Nagyon várom a következőt, remélem hamar hozod!:)
    xoxo,Roni♥

    VálaszTörlés
  2. Jujjcis, gyorsan a kövit! :) <3 xx

    VálaszTörlés
  3. Első komi :D #Lel Elképesztőn tetszett, és siess xx

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm csajok cukik vagytook!! *ww* ♥♥♥

    VálaszTörlés