2015. szeptember 26., szombat

Chapter ~ 19.

Hope szemszöge:

Reggel apró csókokra ébredtem. Elmosolyodtam és kinyitottam a szemem.
- Jó reggelt – motyogtam a barátomnak, aki még mindig a csókjaival kényeztetett az államon, a nyakamon és a pólómat felhúzva a hasamon.
- Neked is szívem!
Belemarkoltam a hajába, majd felhúztam magamhoz és egy lágy csókot nyomtam ajkaira.
- Csináltam neked ágyba reggelit – motyogta a számba.
- Tényleg? - csillantak fel a szemeim.
- Ahha! Ülj fel! - húzódott el.
Lassan felhúztam magam, majd hátam az ágytámlának döntöttem ő pedig az ölembe tette a tálcát amin nutellás gofri volt eperdarabokkal a tetején és a kedvenc kávém.
- Úú de jól néz ki! - dörzsöltem össze a kezeim.
A kis cetlire irányult a figyelmem, amit felvettem és kihajtogattam. Az állt benne Louis kézírásával, hogy: "Szeretlek hercegnő!"
- Ajj én is szeretlek! - vigyorodtam el, majd nyomtam egy csókot a szájára.
- Na, én megyek, gyorsan felöltözök! - állt fel az ágyról.
- Megyünk valahova? - kérdeztem kíváncsian. 
- Ahha! Meg majd délután medencés party lesz!
- Jajj ne...akkor én inkább a szobába zárkózok..
- Csak olyanok lesznek itt, akiket te is ismersz...a srácok, meg Lottie, Gemma, Sophia és jön Zayn is!
- Zayn? Hogy hogy?
- Hát már régen láttuk...
- Oké! Na, sipirc mert én is menni akarok majd! - mosolyodtam el mire tisztelegni kezdett és besietett.
Megettem a finom reggelim, majd a fürdő ajtóhoz szökdeltem és hallgatózni kezdtem. Vízcsobogást hallottam én pedig az ajkamba haraptam és benyitottam.
- Szia, bébi – köszönt Lou a zuhanykabinból.
- Szia! - nevettem fel, majd a tükörhöz léptem.
- Nem jössz be hozzám?
- Ne csináld ezt velem! - kuncogtam.
- Én? Semmit nem csinálok!
A kabinhoz mentem mire kicsit elhúzta így elém tárult meztelen felsőteste. Hirtelen megfogta a kezem, majd berántott magához mire felsikítottam.
- Őrült vagy! - nevettem fel.
- Tudom! - vigyorodott el.
Istenem, de jól néz ki.. Vizes haját hátrasimította és úgy nézett a szemembe. Szemeim lejjebb vándoroltak a mellkasára ahol a tetkói helyezkedtek el, amiket vízcseppek borítottak.
- Még jó hogy fehér pólóban vagy és nincs rajtad melltartó! - vigyorodott el én pedig lenéztem. A pólóm teljesen átlátszott mire elpirultam. 
- És így akarod, hogy visszafogjam magam? - kérdezte én pedig felnevettem.
- Te húztál be ide! - öltöttem rá a nyelvem.
- Az egy dolog!
- Na Tomlinson, most én fogok kicsit szórakozni – suttogtam a szájába mire a hasamon megéreztem keményedő erekcióját. A férfiasságára tettem a kezem ő pedig élesen beszívta a levegőt és rám nézett. Lassan mozgatni kezdtem a karom mire jól eső nyögések hagyták el a száját. Kicsit abbahagytam és megcsókoltam.
- Francba.. – hallottam a szitkozódását ezért felkuncogtam és ismét mozgatni kezdtem a csuklóm csak most kocsit gyorsabban. Szemeit lehunyta és halkan káromkodott én pedig imádtam nézni az arcát.
- Bébi mindjárt... – nyögte én pedig kicsi rákapcsoltam.
Izmai megfeszültek és a nevem sóhajtozása közben ment el. Lassan kinyitotta szemeit, majd rám nézett. 
- És még én vagyok az őrült? - kérdezte rekedten mire felkuncogtam és hozzábújtam.
Úgy döntöttem, hogy akkor már én is lezuhanyozok így levettem a pólóm és a rövidnadrágom a bugyimmal együtt.
- Ha most tudnád, hogy meg... – kezdte Louis mire a szájára tettem a kezem és megpusziltam az arcát.
- De nem fogsz! - mondtam miután elváltam tőle.
Nevetve megrázta a fejét, felvette a tusfürdőm és a fürdő szivacsom, majd óvatosan átdörzsölt. Én is megcsináltam ugyanezt az ő tusfürdőjével, majd kiléptünk a zuhany alól és törölközőbe csavartuk magunkat. Mivel kint eléggé el volt borulva egy fekete szűk farmer mellett döntöttem, felülre egy fehér atlétát húztam és magamra kaptam a fekete Vans cipőm és a fekete bőrdzsekim. Miután Louis is kész lett felkapta a kocsi kulcsot és kimentünk az autóhoz. 
- És hova viszel? - kérdeztem a rádió gombját nyomkodva.
- Cukrászdába, meg mondjuk egy sétára a Hyde Parkba!
- Louis már megbocsájtottam nem kell, olyan helyekre vinned ahova nem akarsz menni! - mosolyodtam el.
- De én akarok! - mondta és a combomra tette az egyik kezét.
Elvigyorodtam, majd kezemet rákulcsoltam az övére.

•••

- Mit kérsz? - kérdezte a cukrászdába érve.
- Egy Browni rendel! - villantottam rá egy mosolyt.
- Chh Amerikaiak.. – rázta meg a fejét mire felnevettem.
Amíg ő rendelt én az ablakon kezdtem kinézni és a mellettünk lévő játszóteret ki is szúrtam ahol a gyerekek önfeledten játszottak. Annyira jó nekik.. Nem érdekli őket, hogy milyen ruhában vannak vagy milyen a hajuk, esetleg nem -e kenődött el a sminkjük és ráadásul ott vannak nekik a szüleik, akik eltartják őket. Én is gyerek akarok lenni. Önfeledten akarok játszani az oviban és nem gondolni semmire. 
- Itt is vagyok! - ült le velem szemben Louis és elém csúsztatta a tányérom és a teám.
A tányérjára néztem ahol egy epres habos sütemény helyezkedett el.
- Az mi? - kérdeztem a sütire nézve.
- Scone! - mondta kis brit akcentussal, amin elnevettem magam.
- Chh Angolok... – forgattam meg a szemem mire hitetlenül elnevette magát.
Elfogyasztottuk a sütiket, és a teát is a pénzt pedig az asztalra téve távoztunk. Bekötöttem magam, majd karba tettem a kezem, amin Louis felnevetett.
- Most tényleg azon vagy felháborodva, hogy én fizettem? - nézett rám szórakozottan mire fújtattam egyet és az ablak felé fordultam. 
- Kicsim! - fogta meg a kezem.
Akármennyire hisztiztem eszem ágában sem volt elhúzni a kezem. Beindította a motort, majd elindultunk.
- Ha nem fejezed, be a duzzogást hazamegyünk! - fenyegetett meg mire összekulcsoltam ujjainkat.
- Na, én is így gondoltam! - nevette el magát.
- Akkor is én akartam kifizetni az enyémet! - mondtam.
- De nem te fizetted! - nevetett fel.
- És most következzen a népszerű fiúbanda a One Direction egyik nagyszerű dala a No Control! - konferálta be a rádióban egy pasi a következő számot. Felhangosítottam és énekelni kezdtem. 
Louis meglepetten nézett rám, majd ő is énekelni kezdett. Igazából imádom ezt a számot.
- Nem akarom tudni, hogy kire gondoltál miközben írtad – mondtam a szám végén unottan mire felnevetett.
- Az nem számít. Csak az, hogy most kire gondolok, mikor éneklem!
- És kire? - húztam fel a szemöldököm.
- Aki ma reggel a zuhany alatt majdnem megölt! - nevette el magát én pedig elpirultam.
- Jó volt? - nevettem fel.
- Még sosem mentem el így – vigyorodott el én pedig ismét elpirultam.
- Inkább befogom, mert a végén átmész paradicsomba! - nézett rám.
- Szerintem is fogd be Tomlinson! - nevettem fel.

•••

10 perc múlva leparkoltunk és elindultunk kézen fogva a fákkal körülvett park felé.
- Mi történt veled, hogy ilyen romantikus lettél? - rúgtam arrébb egy kis követ és ránéztem.
- Csak...fontos vagy nekem – vonta meg a vállát. A szívem azonnal dobbant egy hatalmasat a pillangóim pedig ide-oda kezdtek cikázni. Válaszul gyorsan megcsókoltam és folytattuk a sétánkat.
Fél órát töltöttünk a parkban, majd kocsiba pattantunk ugyanis rájöttünk, hogy a bulira be kéne vásárolni.
- Mit veszünk? - kérdeztem a rádiót piszkálva.
- Piát meg kaját...
- Lehet nekem kéne egy új bikini.. – gondolkoztam el mire unott arccal rám nézett.
- Nem fogok, sokáig nézelődni ígérem! - nevettem fel.
- Persze! - forgatta meg mosolyogva a szemét, majd újra az utat kezdte figyelni.
- Megnézhetsz és kiválaszthatod, hogy melyik legyen! - álltam elő az ötlettel.
- Na így már jobban tetszik a dolog! - vigyorodott el.
- Na, azt gondoltam! - pusziltam meg az arcát. Mikor a bevásárló központhoz értünk lezártuk az autót, majd egy bevásárló kosárral megrohamoztuk az épületet. Gyorsan a piák felé vettük az irányt, bedobáltunk egy csomó sört és kevert italt, meg persze rumot, majd a kajáknál vettünk pár darab mirelit pizzát meg szendvicskészítéshez valókat és az én kedvemért néhány gyümölcsöt meg spagettihez valót, majd a pénztárhoz mentünk, fizettünk és kisétáltunk a kocsihoz.
- Pláza? - kötötte be magát Lou mire bólogatni kezdtem és utánoztam cselekedetét.
10 perc alatt a plázához értünk és betértünk a kedvenc üzletembe. Rögtön ki is szúrtam a bikiniket így odaszökdécseltem és leakasztgattam párat, majd Louis kezébe nyomtam őket. Megláttam egy irtó jó Crop Topot meg egy rövidnadrágot és azt is vittem magammal a fülkébe.
- Ülj le itt és várj! - parancsoltam Lou-ra aki tisztelegni kezdett és lecsüccsent.
- Ezért nem szabad stylistokat bolt közelébe engedni! - morogta én pedig csúnyán ránéztem és behúztam a függönyt. Az első bikini egy sima sötétkék színű volt, aminek a felső része pánt nélküli, az alsó része pedig mind két oldalt megkötős. Na, ez nem való olyan buliba, ahol két másodpercenként dobálnak be a vízbe így ezt leszavaztam, de azért kihúztam a függönyt és elvigyorodtam.
Louis végig nézett rajtam, majd megnyalta az ajkát, amit úgy megcsókoltam volna.
- Hát elég szexi.. – mondta.
- De nem jó, mert hamar leesik rólam, ha bedobtok a vízbe!
- Az igaz! És ez nekem csak jó! - vette elő a szívdöglesztő vigyorát.
- Fogd be Tomlinson! - húztam el a függönyt. Halk nevetést hallottam kintről mire én is elmosolyodtam. A következő egy piros, hagyományos bikini volt alul tanga résszel. A mellrésze eléggé sokat mutatott így ezt is leszavaztam. Fehérneműbe csak Louis-nak jó lenne, de hogy ebbe szaladgáljak 5 srác előtt...nem valami előnyös. Kihúztam a függönyt Louis szemei pedig egyből a mellemre szegődtek.
- Ez...ez...rohadtul szexis! - pislogott párat mire elnevettem magam és megpördültem a tanga részét megmutatva, majd vissza is fordultam.
- Nem pörögsz még párszor? - kérdezte én pedig fejcsóválva behúztam a függönyt.
A harmadik bikinire esett a sor, ami fekete színű volt nyakban megkötős és eléggé push-upos ami végülis tetszett, mert nincsenek olyan nagy melleim. Az alsó része is sima fekete volt, az oldalán két masnival. Vigyorogva kihúztam a függönyt, Louis pedig rendesen végigmért és elismerően bólintott.
- Ez lesz az ugye? - kérdezte mire boldogan bólogatni kezdtem, majd visszahúztam és a topot a nadrággal próbáltam fel, amik nagyon tetszettek így azt is vittük a pénztárhoz a bikinivel együtt.
- Én fizetek! - néztem Louis-ra mire tiltakozni próbált, de gyorsan odanyújtottam a bankkártyám a nőnek, aki készségesen lehúzta és visszanyújtotta. Louis, mint egy durcás kisfiú karba fonta a kezeit mire felkuncogtam és elvettem a szatyrot.
- És most megyünk haza? - kérdeztem már a kocsiban ülve.
Louis bekapcsolta a rádiót, becsatolta az övét és a két ülés közt hátranézve kitolatott, majd elhajtottunk.
- Louis kérdeztem valamit! - nyűgtem.
Az utat nézte és úgy tett, mint ha meg sem hallotta volna, amit mondok mire sóhajtottam egyet és hátradőltem.
- Kapcsold be az öved – mondta én pedig gonoszan elvigyorodtam és nem teljesítettem, amit kért.
Fékeztünk, majd leálltunk oldalra. Kicsit megijedtem, hogy most ki akar tenni, de gondoltam nem csinálna olyat. 
- Addig nem megyünk tovább, amíg be nem kötöd magad! - rakta karba a kezét. Esküszöm, mint két óvodás.
- Nem durcázhatsz be, mert nem engedtem, hogy vegyél nekem egy halom ruhát! - mosolyogtam rá, de ő továbbra sem akart tárgyalni velem.
- Ha nem indulunk el ma este a másik szobában alszom és kulcsra zárom az ajtót, hogy még véletlenül se jöhess be! - fenyegettem meg.
- Kösd be magad! - nézett rám mire engedelmeskedtem.
- Szóval? - kérdeztem.
- Csak azt mondtad, hogy induljunk el. Azt nem hogy beszélnem is kell!
- Louiis ne csináld már olyan jó volt ez a nap! - kezdtem könyörögni.
- Kérlek ne durcázz! - néztem rá.
- Jó befejeztem! - mosolyodott el.
- Na, köszönöm! Amúgy is ma a cukrászdában és a bevásárlóközpontban is fizettél! Most én jöttem!
- Azt hiszed, nem tehetem meg? - nevetett fel.
- Louis tudom, hogy mennyit keresel, itt nem arról van szó...
- Csak mindent meg szeretnék adni neked..
- Nekem elég hogy te itt vagy és szeretsz! - mosolyodtam el mire a combomra simította tenyerét és összekulcsolta a kezünket.

•••

Kis idő múlva hazaértünk. Becipeltük a cuccokat, majd lehuppantunk a kanapéra.
- Mikor jönnek a srácok? - kérdeztem.
- Kb. egy óra múlva!
- Akkor megyek, átöltözöm! - álltam fel mire a kezem után nyúlt és visszahúzott.
- Mi az? - mosolyodtam el.
- Sajnálom, hogy olyan voltam a kocsiban. Ne haragudj!
- Nem haragszom! - csókoltam meg, majd ismét felálltam és felszaladtam az emeletre. Louis-nak kicsit nehéz személyisége van. Görcsösen birtokolni akar és tudatni velem, hogy szeret, de meg kell értetnem vele, hogy ez így nem fog menni, hogy folyamatosan összekapunk kisebb dolgokon. Ez olyan gyerekes... Sóhajtottam egyet, majd levetkőztem és felkaptam magamra az új bikinim arra pedig az új Crop topom és a rövidnacim. Felkontyoltam a hajam, majd lementem a nappaliba és a tévé elé ültem. Az üvegajtó el volt húzva így gondoltam Louis a medencénél van így nem annyira foglalkoztam vele inkább kapcsolgatni kezdtem a tévét. Miután semmit sem találtam benne, ami érdekelt volna, a konyhába lépkedtem és két mirelit pizzát bedobtam a sütőbe, majd a szendvicsek elkészítéséhez láttam hozzá. Két erős kart éreztem a hasamon mire elmosolyodtam és mélyen beszívtam Louis férfias illatát. Megfordultam a karjai közt, majd egy apró puszit nyomtam a szájára.
- Lottie most hívott, hogy beért Londonba!
- Ez nagyszerű! Akkor ő mindjárt itt lesz!
- Ahha! De Zayn késni fog!
- Miért?
- Nem tudom csak felhívott.. – vonta meg a vállát.
- Bedobtam két pizzát a sütőbe! Megtennéd, hogy a piákat kipakolod?
- Ahha! - puszilt homlokon, majd hozzálátott.
Befejeztem a szendvicsek készítését, majd segítettem Louis-nak és mire végeztünk már Lottie is megérkezett. Jól megölelgettük, majd lehuppantunk a kanapéra.
- Minden rendben van? - kérdezte és belekortyolt az üdítőjébe, amit az imént tettem le elé.
- Ahha! - bólintottam vigyorogva.
- Meséltél neki a veszekedésről? - sandított Lou felém.
- Igen! Engem hívott fel mikor te seggfej voltál! - vigyorgott rá a szőkeség mire Louis kinyújtotta rá a nyelvét.
- A bátyád nehéz eset, de próbálom megnevelni! - bújtam Lou-hoz aki puffogva átölelt.
- Tudom, hogy nehéz eset! Erre már rég rájöttem! - mondta kuncogva.
- Na, jó nem hallgatom ezt tovább! - állt fel, majd egy puszit nyomva a hajamba kiment.
- Na, végre hogy elment! Mi volt? - hajolt közelebb Lott mire felnevettem.
- Hát veszekedtünk elég sokat, de másnap kibékültünk. Most csak folyton durcázik.. – legyintettem.
- Mindig ilyen, de nemsokára észhez tér!
- Én így is imádom – mosolyodtam el.
- Na, ennek örülök! Hol öltözzek át?
- Gondolom, már ismered a járást, de megyek veled, mert én is leveszem a ruháim – mosolyodtam el, majd felálltam. Felsétáltunk az emeletre, majd a szobában bikinire öltöztünk és lementünk a medencéhez, ami körül már ott voltak a napozóágyak és a kitett asztalokon a piák meg a szendvicsek.
- Kicsim te ruhában fogsz fürdeni? - kiabáltam oda Lou-nak, aki elnevette magát és bement a házba. Óvatosan belementünk Lott-al a medencébe, majd a szélére úsztunk.
- Vigyázaat! - hallottuk meg Harry-t ordítani, majd egy nagy csobbanásra eszméltünk fel, ami teljesem beterített minket.
- Hello lányok! - vigyorgott ránk.
- Lepocsoltál Styles – morogtam.
- Így jártál! - vigyorgott mire gonoszan elmosolyodtam és Lottie-ra néztem. Rávetődtem Hazz-ra és lenyomtam a víz alá Lott pedig segített ebben.
- Megfulladok! - lihegte Harry mikor sikerült feljönnie.
- Így jártál! - öltöttem rá a nyelvem.
Hirtelen elkapta a derekam, majd kiemelt a vízből és eldobott. Gyorsan felúsztam a víz felszínére és köhögni kezdtem.
- Normális vagy? - sipítottam.
- Teljesen! - vigyorgott.
Hárman csobbantak a vízbe, majd ideúsztak. Soph-ot gyorsan üdvözöltük, ahogyan Gemmát is.
- Engem már meg sem öleltek? - görbítette le a száját Liam mire elnevettem magam és szorosan magamhoz szorítottam.
- Finom a szenya Hope csak kicsi! - kiabált ide Niall mire felnevettünk.
Körbe néztem, de Louis-t sehol sem láttam.
- Lou hol van? - kérdezte Liam-et.
- Nem tudom! - vonta meg a vállát.
- Nézzétek, milyen szexi úszógumim van! - jött ki a lakásból egy rózsaszín úszógumival mire mindenki felnevetett.
- Add ide! - nyújtotta Hazz a kezét Lou felé, aki nekidobta, majd beugrott a vízbe.
- Úú de fasza! - húzta fel magára Harry az úszógumit.
- Hazz az nem fog lejönni rólad! - nevettem fel.
- Levágjuk!
- Te magyarázod meg Lux-nak! - nevetett fel Louis.
- A Lux-é? - kérdezte Gemm.
- Ahha!
- Te nem vagy normális! - nevetett Sophia.
Niall is hajlandó volt 5 szendvics után beugrani a vízbe, amivel egy liter vizet ránk locsolt.
- Jól laktál? - nevettem fel.
- Nem! - rázta meg a fejét.
- Gondolhattam volna! - ráztam meg a fejem mosolyogva.
Csengettek ezért kimásztam a medencéből és egy törölközőt magamra tekerve a házba indultam.
Az előtérbe érve megragadtam a kilincset és kitártam az ajtót. Zayn állt előttem és ezt onnan következtettem le mivel már láttam képeken és hát meg kell, mondjam elég helyes...
- Öhm szia, te biztos Hope vagy! - mosolyodott el.
- Igen! Te pedig Zayn!
- Jól tudod! Bemehetek?
- Ja persze! - álltam félre.
- Többiek? - kérdezte.
- Kint a medencénél. Öltözz át, és ha kész vagy, gyere! - mondtam, majd kisétáltam.
- Na, ki az? - kérdezte Lou.
- Zayn! Mindjárt jön!
- Király! - mosolyodott el.
Akármilyen helyes is Zayn, ahogy most a barátomra nézek és meglátom a kidolgozott felsőtestét és a helyes arcát rájövök, hogy nála jobb pasit keresve sem találhattam volna, és ez boldogsággal tölt el.
Lendületet vettem, majd beugrottam a vízbe és Louis-hoz úsztam.
- Na mizu baby? - karolta át a derekam én pedig a nyaka köré fontam karjaim.
- Csak hiányoztál. Már rég nem értél hozzám – vontam meg a vállam mire elmosolyodott és a nyakamba temette az arcát ahova apró puszikat nyomott. Felkuncogtam és szorosabban magamhoz öleltem.
- Sziasztok, gyerekek! - sétált ki Zayn a házból mire mindenki rá emelte a tekintetét.
A srácokkal lepacsizott, majd beugrott a medencébe.
- Megyek, iszok valamit! Te kérsz? - nézett rám Lou.
- Nem – mosolyodtam el, majd a csajokhoz úsztam.
- Zayn..most akarsz kapni vagy csak később? Miért szakítottál Pezz-el? - kérdezte Gemma.
- Új életet akarok kezdeni.. – motyogta.
- Úgy hogy mindenkit eltaszítasz magadtól? Perrie szeretett és mindenben támogatott még mikor kiléptél az 1D-ből is!
- Tudom. Ez..bonyolult ne beszéljünk erről! - mondta és a szemében fájdalmat véltem felfedezni.
- Jó csak..egy kicsit gondolkozz... – zárta le Gemm a vitát és kiment a medencéből.
- Na és Hope...hogy keveredtél ez az idióta mellé? - nevetett fel Zayn.
- Kapd be Malik! - reagált Lou mire felkuncogtam.
- Az elég hosszú történet de...stylist vagyok náluk és belezúgtam – vigyorodtam el mire ő is mosolyra húzta a száját.
- Azért nem rögtön.. – mondta nevetve Lottie mire lepisszegtem.
- Az nem érdekes! - öltöttem rá a nyelvem.
Ismét csöngettek én pedig összehúztam a szemöldököm és Louis-ra néztem.
- Kicsim megnézed ki az? - kérdezte Louis mire bólintottam és egy törölközőt magam köré csavarva indultam az ajtó felé. Amint kinyitottam, eltátottam a szám és vissza akartam csukni, de a réshez tette a lábát ezzel meggátolva engem.
- Mit akarsz? - sziszegtem.
- Bocsánatot kérni.. – mondta és a szemembe nézett.
- Calvin..ha Louis meglát, csinál neked még egy monoklit! - utaltam a bal szemén elhelyezkedő lila foltra, ami elég csúnyán nézett ki.
- Nem érdekel. Csak elnézést akarok kérni, hogy úgy rád másztam. Piás voltam te pedig...eléggé vonzó nő vagy!
Hátra pillantottam, de nem láttam Louis-t így kiléptem a gangra és szembe fordultam vele.
- Oké nincs harag de...nem akarlak meglátni itt egyetlen bulin sem! - jelentettem ki.
- Oké..
- És Louis közelébe se menj! Egy igazi barát nem mászik rá a másik csajára!
- Na, nem! Semmi jogod eltiltani a Louis-val való bulizástól!
- Na, jó..cserébe mondd el, hogy Louis-nak pontosan mi köze volt ehhez a Briana-hoz!
- Párszor megfektette de..amúgy semmi más – mondta mire kicsit megnyugodtam. Bűntudatom támadt, hogy nem hittem Lou-nak de muszáj volt más szájából is hallanom.
- Oké – mondtam és befelé indultam.
- Akkor szent a béke? - kérdezte.
- Úgy ahogy.. – erőltettem mosolyt a számra, majd bezártam az ajtót.
Kifújtam a levegőm, majd visszamentem a srácokhoz. Louis éppen a medencében piszkálta a húgát így levettem a törölközőm, lefeküdtem a napozóágyra és behunytam a szemem. Néha egy egy csepp víz fröccsent a testemre, de annyira nem zavart mivel a nap elég erősen tűzött ezzel teljesen felhevítve engem.

•••

A nap nagy része medencézéssel és a fiúk szívatásával ment el, majd este 7 óra felé mikor kicsit kezdett hűvös lenni és a srácok is kezdtek eléggé piásak, lenni inkább bepakoltunk és a nappaliba tömörültünk két doboz pizza társaságában. Louis az ölébe húzott én pedig hozzábújtam.
- És mi a terved ezek után Zayn? - kérdezte tőle Soph.
- Asszem' elköltözöm New York-ba vagy Los Angeles-be..
- Mi? Ne csináld ezt tesó! - tiltakozott Liam.
- Felejteni akarok.
- Mit? Az együtt eltöltött időt? Ennyire rossz volt? - háborodott fel Louis, de lefogtam és adtam a nyakára egy puszit minek következtében kicsit lenyugodott.
- Nem. Nem arról van szó! Tudjátok ti is hogy a Modest mennyire visszafog! Aki az 1D-ben voltam az nem az igazi énem volt – rázta meg a fejét.
- Ja, hogy nekünk is színészkedtél és a rajongóknak is? Ezt érdemlik a sok támogatásért? - kérdezte Lou.
- Nem. Én csak nem éreztem jól magam...
- Jó hagyjuk ezt a témát! Mi támogatunk és kész! - szólalt fel Liam mire mindannyian bólogatni kezdtünk. Igaz hogy csak most ismertem meg Zayn-t de meg tudom érteni az elmondottak alapján.
- Hazz passzolj még egy sört! - szólt oda Harry-nek Lou.
- Louis ne igyál, többet kérlek! - néztem a szemébe.
- Ah, jó.. – mondta, mire elvigyorodtam és hozzábújtam. Nyomott egy puszit a hajamba, majd szorosabban ölelt át.
- Naa srácok mi megyünk, mert még be kell vásárolnunk ugyanis Sophia apukájának most lesz a szülinapja! - mondta Liam.
- Oké – mosolyodtam el.
- Én is megyek még pár helyre! - állt fel Niall egy pizza szeletet rágcsálva mire elnevettem magam.
- Basszus ittam! Én hogy megyek haza? - nevetett Hazz.
- Mindenkit hazaviszek, aki ivott – álltam fel.
- Zsír! - vigyorodott el Harry, majd az ajtó felé indult. A Liam Sophia páros elment én pedig a Harry kocsijával hazavittem mindenkit Louis pedig értem jött és visszamentünk a házába.
- Nem szeretem, ha részegen vezetsz! - panaszkodtam neki a házba érve.
- És akkor ott kellett volna hagynom téged? - nevetett fel.
- Jó igazad van csak féltelek. – húztam el a szám mire idesétált és átölelt. A mellkasába fúrtam az arcom és felsóhajtottam.
- Amikor csengettek..ki volt az? - kérdezte.
- Hát Zayn te buta! - nevettem fel zavartan.
- Nem...a második. Azért annyira nem vagyok részeg!
- Ígérd meg, hogyha elmondom, nem akadsz ki és nem fogsz kiabálni! - néztem fel rá.
- Nem fogok – sóhajtott.
- Calvin volt az – nyögtem ki mire karjai megfeszültek körülöttem.
- Mit akart?
- Bocsánatot kérni..
- És?
- Bocsánatot kért én pedig elfogadtam, de megtiltottam, hogy idejöjjön bulizni és...Louis nem akarom, hogy ilyen rossz társasággal bulizz!
- Nem fogok. Ott vannak nekem a srácok ők is nagy parti arcok! - nevetett fel mire én is felkuncogtam.
- Ezt a Louis-t annyira imádom! - öleltem jó szorosan magamhoz.
- Szeretlek hercegnő – motyogta.
- Én is hercegem – vigyorodtam el, majd megcsókoltam.
- Na, gyere! - emelt fel menyasszonyfogásba, majd felmentünk a hálóba és óvatosan letett az ágyra.
- Dobsz valami pizsit a szekrényből? - kérdeztem.
- Persze! - mondta, majd odasétált, kivett egy csipkés fehérneműt és ide dobta.
Unottan ránéztem ezért elnevette magát és az egyik pólóját passzolta ide egy bugyival. Elvigyorodtam, majd gyorsan átvettem, amit persze végig nézett.
- Imádlak a cuccaimban látni! - kacsintott, majd levette a fürdőgatyáját és átvette a boxerét, majd befeküdt mellém. Hozzábújtam ő pedig szorosan átölelt és a nyakamba temette az arcát, amire felkuncogtam. A pólót felgyűrte, majd a meztelen oldalamra simította a kezét, amibe beleborzongtam és egy jól eső sóhaj is elhagyta a számat.
- Szeretlek – motyogtam.
- Én is szeretlek! - puszilt bele a nyakamba, majd elhelyezkedett, ahogyan én is. Lekapcsoltuk a lámpákat és pár perc múlva el is ragadott az álom mindkettőnket.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon tetszett :D Először amugy azt éreztem, amikor Zayn és Hope találkozott, hogy Zayn beleszeret Hope-ba, és harcolni fognak Louis-al érte xD Nem tudom miért :D Siess xx

    VálaszTörlés
  3. Ismét fantasztikus rész lett, gyorsan hozd a kövit! :) xx

    VálaszTörlés
  4. Köszönööm!^^ Sietek!xx Ui.: Judit ebben az a durva, hogy én is gondolkoztam ezen.. O.o :D

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nagyon jó lett, várom a kovit! :)

    VálaszTörlés